בתום חמישה ימי חיפושים אחר הצעיר נתן חגאני הנעדר בכנרת, הבוקר (שלישי) לאחר פעילות ארוכה של צוללים ומערכת הסונאר אותרה גופתו. מהמשטרה נמסר כי הליך זיהוי הגופה בוצע מול המשפחה. 



פראמדיק מד"א דודו פחימה סיפר: "על גדות הכנרת חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



הצעיר בן ה-25 טבע בכנרת בשבוע שעבר לאחר שקפץ מסירה באזור חמי טבריה. הצעיר, ממרכז הארץ, יצא עם חבריו על סירה מחוף "קוקו האט" שבימה הצפונית. הם הגיעו לעומק הימה, במרחק כמה מאות מטרים מהחוף, שם הצעיר זינק אל המים כדי לשחות ומאז אבדו עקבותיו.



 חיפושים אחר הנעדר בכנרת. צילום: דוברות המשטרה
חיפושים אחר הנעדר בכנרת. צילום: דוברות המשטרה



אתמול רעייתו של חגאני, מור, דרשה להגביר את המאמצים בחיפושים אחר בעלה. "המשטרה לא עוזרת בכלום ולא עושה כלום. אני יושבת מול הכנרת חסרת אונים, בוכה ונקרעת שבעלי פה מולי בתוך המים ואף אחד לא עושה כלום בשביל להחזיר לי אותו".



ממשטרת ישראל נמסר כי "בניגוד לנטען משטרת ישראל מפעילה את כלל האמצעים הטכנולוגים והיחידות המקצועיות לטיפול באירוע מצער זה, מרגע קבלת הדיווח ביום שישי".



כזכור, בחודש אפריל האחרון, במהלך חג הפסח, שלושה צעירים טבעו למוות לאחר שיצאו לשחות בעומק הכנרת. אחרי השלושה, איתמר אוחנה (19), נחמן איטח (21) ולירון כראדי (17), נערכו חיפושים נרחבים וממושכים עד שלבסוף אותרו גופותיהן כעבור שישה ימי חיפושים.