על רקע הפיכתו הצפויה של מיקי גנור לעד מדינה בפרשת הצוללות, ולאחר שחרורו של מרשו החייל היורה אלאור אזריה למעצר בית, עד למתן גזר הדין הסופי בעניינו, תקף היום (חמישי) עורך דין יורם שפטל, בתכניתו ב-103FM, את העיתונאי רביב דרוקר, שחשף את פרשה 3000 עם בן כספית, כשאמר כי "מדובר בעלילה מהזן הכי נמוך שלו". 



"ככל שפרשת הצוללות הולכת ומתבהרת, מתבהר דבר נוסף - מי שפוצץ אותה לא פוצץ אותה כפרשת הצוללות, אלא כפרשת נתניהו. ואיזו פרשת נתניהו?", אמר העו"ד בפתח דבריו, והוסיף: "ניתן באופן ודאי להגדיר את הפרשה כעלילת דם שפלה, מהסוג הכי נמוך שיכול להיות עלי אדמות, של רביב דרוקר". 



לטענתו, "ככל שהפרשה הולכת ומתבררת, ככה מתבררת העובדה שאדון רביב דרוקר מעליל עלילות דם ציניות, שקריות, שפלות ובזויות, שמטרתן אחת – לנסות את מה שהשמאל הפוליטי והתקשורתי אינם מסוגלים, ולא יהיו מסוגלים לעשות, אם נתניהו ירצה להתמודד מול חבורת האפסים הזו". 



 


בתוך כך, מגיש תכנית הרדיו לא היסס לתקוף גם את יו"ר העבודה החדש: "זה שעתיד להתמודד מולו, אדון אבי גבאי, מתגלה יותר ויותר, בכל דקה שעוברת, כאפס פוליטי נוסף מסדרת האפסים שמייצרת מפלגת 'העבודה' כבר 40 שנה".

מלבד זאת, הוא יצא באופן מרומז כנגד מיקי גנור, שעשוי להפוך לעד מדינה בפרשה: "עד מדינה זה הנאלח והשפל שביצורים. על מנת להיות עד מדינה קודם כל הוא חייב להודות שהוא עבריין. לא סתם עבריין, אלא עבריין משמעותי שיודע את כל היציאות. הכניסות והמבואות לעבירה או העבירות עליהם הוא הופך להיות עד מדינה. בנוסף על כך הוא הופך להיות מלשין. זהו השפל המוסרי הכי נמוך שעבריין, שברוב המקרים הוא בשפל מוסרי נמוך ביותר, אבל גם בין העבריינים. עד מדינה הוא יצור עם השפל המוסרי הנמוך ביותר שיש כי אחת התכונות אנושיות הכי בזויות ונאלחות זה היותו של אדם מלשין".

עוד הוסיף שפטל כי "אני מבין, מכל מיני הדלפות שאני מנסה לקרוא בין לבין, כי יש קצינים מושחתים שחוקרים את הפרשה, ומדליפים לכלבלבי החצר שלהם בנוסח משה נוסבאום ושותפיו. כל חקירה כזו היא חקירה מושחתת".