הרבה מאוד פעמים עולה שמם של נהגי אוטובוסים בעיקר בהקשר השלילי, על עבירות תנועה, או התנהגות לא נאותה כלפי נוסעים. אך במקרה הזה, מתברר כמה אפשר לעשות טוב על הלב לאנשים, שנמצאים במצב מצוקה. ביום חמישי האחרון נסע דוד אלצ'דייב, נהג בחברת "דן דרום", עם האוטובוס של החברה, לאחר שסיים את עבודתו. כאשר היה בדרכו אל תחנת הדלק, על מנת לתדלק את הרכב, קיבל בקשה, שלא יכל לסרב לה ואף ביקש לעשות אותה על חשבונו.

אלצ'יב, אשר פרסם את הסיפור בפוסט, קיבל כמויות גדולות של אהבה וכתב: "בסיום המשמרת שלי כהרגלי נסעתי לתחנת דלק ואז חייל ניגש אליי בטענה שקו מסויים לא עצר להם להגיע אל מחוז חפצם. מיד התקשרתי לחדר בקרה ולמנהל ביצוע וביקשתי אישור לצאת על חשבוני עם האוטובוס אל מחוז חפצם. כמובן שהמנהל נענה בחיוב".


החיילים לא לקחו את העניין כמובן מאליו, ופרסמו סרטון בו שרו לנהג, שלקח אותם ליום גיבוש. על כך הוסיף הנהג ואמר: "חברים, בימים אלו אנחנו חייבים להוכיר אהבת חינם וטעם טוב ובמיוחד שמדובר עוד בחיילינו היקרים. אוהב אתכם ושמחתי להיות חלק בשמחה שהענקתי לכם. ישמור אותכם האל, צבא אריות מספר אחד בעולם. תודה לכול מי שטרח במשימה הקטנה והנפלאה הזאת".

הרשת לא נשארה אדישה לנושא, והפוסט של אלצ'יב זכה לאלפי שיתופים, ותגובות ברשת: "מרגש מאד וכל הכבוד לנהג וחיילים תשמרו את עצמכם, כל הכבוד לנהג איזו אהבת ישראל מי כעמך ישראל עם קדוש", "אתה צדיק כל הכבוד לך ולחינוך עליו גידלו אותך אשרי ההורים שגידלו אותך", ויש כאלה שאיחלו דברים מקוריים כמו "שכל טיפת דלק שהלכה לך תהפוך מחר למיליון דולר בבנק". המקרה מצטרף לעוד מספר מקרים של נהגים, אשר גילו תושייה ועזרו לאנשים במצוקה, כפי שאירע בחיפה בשנה שעברה, כשנהג הציל את חייה של אישה שהתמוטטה.