"היה לנו מזל גדול, זה נס", כך סיפר הבוקר (ראשון) ח"כ עיסאווי פריג'ממרצ, שהיה מעורב אתמול בלילה, במוצאי שבת, בתאונת דרכים. רכב שנסע באדום פגע במכוניתו של פריג' בצומת באזור רעננה. עיסאווי הבחין בה והספיק לעצור אבל הנהגת נכנסה בו בחזית, ונגרם נזק לרכבו. "נסעתי עם אשתי לאורחת ערב ברעננה, הגענו לצומת ליד חגור ורצינו לפנות שמאלה לכביש 531, עצרתי ברמזור בו הייתי הראשון", מספר למעריב פריג'.



"איך שנהיה אור ירוק התחלתי לנסוע מטר ופתאום הבחנתי ב"מטוס" שבא ממול, בלמתי ואמרתי לעצמי שהרכב שדהר מולי יספיק לעבור אבל הוא נכנס באדום, גם הבלימה שלי לא עזרה לי והוא נכנס בי במלוא העוצמה", הוסיף חבר הכנסת. 




ח"כ פריג'. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ח"כ פריג'. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



הנהגת הפוגעת, אשה מבוגרת, דיווחה על התאונה לשוטרים שהגיעו למקום. צוותי מד"א פינו את המעורבים, בהם ח"כ פריג' ואשתו, לקבלת טיפול בבית החולים בלינסון ומצבם קל מאוד. פריג' אף שוחרר הבוקר לביתו, כאשר אשתו נותרה באשפוז.   



"הנהגת הפוגעת יצאה מהרכב ואמרה 'אני מצטערת, נסעתי באדום', היא פגעה בנו חזיתית ועיקר הפגיעה הייתה בצד שבו אשתי ישבה", סיפר פריג' על הרגעים המתוחים שעברו הוא ורעייתו. "כל החלק הקדמי של הרכב נהרס ואשתי ספגה חבטות קשות וגם אני. כל הכריות של הרכב נפתחו. פינו אותנו לביה"ח בלינסון באמבולנס שהמשטרה הזמינה".



פריג' הדגיש כי מדובר במזל גדול: "אני שוחררתי ועדיין אני עם כאבים, אשתי עדיין מאושפזת בחדר הטראומה בבית החולים. היה לנו מזל גדול, זה נס, אם לא הייתי בולם לא הייתי מדבר איתך עכשיו".