"היא בכלל היתה אמורה ללכת למסיבה אחרת", כך אמר אביה של טוהר דוד, הצעירה שמתה לאחר שהתמוטטה במהלך מסיבת הטבע בדרום בחודש שעבר. הוריה של טוהר האשימו בראיון ששודר הערב (שני) בחדשות 10 את מארגני האירוע. "הפקירו את בתנו", אמרה אמה של טוהר, ויויאן.
מממצאים שעלו מהחקירה גובר החשד לפיו הצעירה הושארה במשך קרוב לארבע שעות בארגז של טנדר, מרגע שבו התמוטטה סמוך לשעה 07:00 בבוקר ועד לשעה 11:00, אז הוחלט לפנותה לבית החולים, שם נקבע מותה. 
"לא היה לה חמצן, היא הלכה וגססה למוות בשעות האלו וזה הורג אותי הסבל שהיא עברה. זה לא מגיע לילדה טהורה כזאת", אמר בכאב האב אבי והסיף: "אף אחד לא יחזיר לי את הבת שלי, לא משפט ולא שום דבר". אמה של טוהר הפנתה בנוסף אצבע מאשימה לרשויות: "למה האנשים האלה בחוץ?", שאלה, "עכשיו אני מצפה מהמבוגר האחראי שהוא בית המשפט לא להקל ראש". 

החורשה בה התמוטטה הצעירה במסיבת טבע. צילום: דוברות המשטרה


כזכור, לאחר מותה של דוד, ארבעה ימים לאחר שאיבדה את הכרתה, החלו במשטרת ישראל בפעילות אינטנסיבית להביא את האחראים למקרה הטרגי לדין. השוטרים פשטו על מקום המסיבה לצורך איסוף ראיות. בנוסף לכך, עיכבו השוטרים לחקירה מספר חשודים. בביתו של אחד מהם, תושב אשדוד שהיה מעורב בארגון המסיבה, אותרו סמים מסוכנים. 
 
"החקירה העלתה חשד כבד לפיו מטעמים של בצע הכסף ומחשש שהמשטרה תסגור את המסיבה כבר בשעה שבע בבוקר, עם התמוטטותה של החיילת, בחרו המארגנים להפקיר את החיילת והותירו אותה בארגז הטנדר תוך כוונה לטענתם, שתנוח ותתעורר, וזאת במקום לדווח על האירוע מיד ולהזעיק למקום צוותי מד"א ומשטרה, ", אומר גורם המעורה בפרטי החקירה. 
 
הגורם הוסיף: "מפקד המרחב שליווה את החקירה הנחה את צוות החוקרים למצותה עד תום וזאת מאחר ומארגני המסיבה, שלא דאגו בתחילה להוציא רישיון ופעלו בחוסר אחריות ומתוך בצע כסף, לא התייחסו למצבה של הצעירה וכל דאגתם הייתה החשש שמא המטרה תפסיק את המסיבה בראשיתה, וכך בעצם גרמו למותה של הצעירה על לא עוול בכפה".