בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו פרסם אמש בעמוד הפייסבוק שלו קריקטורה של 'שרשרת המזון' בה נראה המיליארד היהודי סורוס מזין איש לטאה, שמזין דמות המזכירה איורי יהודים בביטאונים ניאו נאצים. בתחתית השרשרת נראה אהוד ברק ומארגני ההפגנות בפתח תקווה. שר התקשורת, איוב קרא התייחס היום (ראשון) אצל משעל, עובדיה ורפאל ב-103FM לקריקטורה: "דעתי לא נחה מהקריקטורה. אני מתעב קונוטציה של המשטר שהיה לפני 70 שנה. מדובר על ילד שרואה את אמא ואבא שלו נפגעים חדשות לבקרים, הוא יכול לאבד את הדעת כתוצאה מהרצון לסייע להם". 

השר קרא הוסיף: "אין לי ספק שהוא במצוקה. גם אני עברתי טראומה מסוימת ואני מכיר את הסיטואציה כשאתה רואה את אבא ואמא במצוקה. הוא רואה את ההורים שלו במצוקה מול כוורת שמנסה לפגוע בהם בכל מחיר. אם הייתי בן של ראש הממשלה והייתי רואה שמנסים לפגוע במשפחתי אני גם הייתי פועל באופן דומה". 



על דבריו של יאיר נתניהו על ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק השיב: "יש לשאול אם אהוד ברק היה שר הביטחון כיום הוא היה נשאר בעמדתו. לא סתם יאיר אמר את שאמר. אני בדרך כעת לראש הממשלה ואשמע את עמדתו בנושא. מדובר על ילד שמשחק בפייסבוק כמו כל ילד אחר. כשאני ראיתי את אמא שלי נגמרת לאחר מות אחי הייתי אובד עצות ורק רציתי לעזור להם, לא ידעתי איך ועשיתי כל דבר שהיה ביכולתי לעשות. כשאשמע את התייחסותו של ראש הממשלה בנושא אביע את דעתי גם כן. יש לבחון אם אנחנו רואים ילד שמנסה לעזור להוריו או שיש בעיה עם התקשורת שמציגה תמונה לא ישרה".
על ההאשמות נגד שרה נתניהו הוסיף: "אני רק יכול לומר שאני נינוח לאחר שראיתי שבעה תיקים שנסגרו למרות כל הכותרות בחדשות, אין פרופורציה בכותרות. התיק הנוכחי גם ייתכן וייסגר לאחר השימוע. הערכה שלי כעורך דין שהתיק צריך להיסגר כי מני נפתלי היה בעל הסמכות באותה עת. שרה נתניהו אינה בעלת הבית במעון ראש הממשלה ולכן יש עם זה בעיה משפטית, גם היועץ המשפטי לממשלה מבין זאת".
עריכה: איתמר זיגלמן