איסאם עותמאן, איבד אתמול (רביעי) את בנו יוסף בפיגוע הרצחני בהר אדר. היום הוא דיבר בתכנית של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ברדיו 103FM על הבן האהוב שאיבד. "אשתי התקשרה אלי ששמעה על פיגוע בהר אדר", סיפר איסאם, "אחרי זה היא התקשרה ליוסף והוא לא ענה. היא אמרה לי 'תתקשר אתה יש לי הרגשה לא טובה' הוא לא ענה גם לי. לקחתי את הרכב ונסעתי להר אדר. הרגשתי רע מאוד, הייתה לי הרגשה שהוא הלך, אבל התפללתי לקדוש ברוך הוא שיהיה בין הפצועים ולא הרוג. אבל יוסף שלי סיים את המשימה שלו בעולם הזה. בשביל זה הוא הגיע לעולם הזה".



 

 
"הוא היה בחור טוב כולם אהבו אותו בכפר", המשיך איסאם, "כל מי שהכיר אותו אהב והעריך אותו. שירת שלוש שנים בשטחים. קיבל תעודת מצטיין. קיבל תעודת הוקרה מהיישוב הר אדר. התקדם שם. הוא מכיר את כל הפועלים. זה הוא שמקבל אותם בבוקר. מה שהבנתי מהמפקד זה שהוא הדף את המחבל השפל הזה,  מנע ממנו להגיע ליישוב ואז היה קורה אסון עוד יותר גדול. מזל שזה נגמר כך".

איסאם סיפר כי הוא קיבל תמיכה מיהודים רבים שאף הגיעו לניחום אבלים באבו גוש. דווקא חברי הכנסת הערבים הוא מעדיף שלא יגיעו. "כל האחים היהודים בסביבה באו לנחם. מנתניה אנשים שאני לא מכיר שמעו על הפיגוע, הניעו רכבים ובאו לנחם אותי. לא באו חברי כנסת ערבים. אני לא מעוניין ועדיף שלא יגיעו. אני לא רוצה לראות אותם. מספיק לי שמגיעים האחים היהודים אלי. גם הבן הקטן ימשיך את דרכו של אחיו. אני כולי תקווה שיתגייס כמה שיותר מהר למג"ב. הבת עשתה שירות לאומי".

איסאם סיים את הראיון כאשר הוא נחנק מבכי: "אני מוסר את תנחומיי לשאר המשפחות. השם יחזק אותנו וייתן לנו כוח. נעבור את זה. יהיה בסדר".