שוטרי משטרת ישראל ומתנדבי יחידת חילוץ גליל כרמל הוזעקו היום (חמישי) בצהריים לשטח הררי בסמוך למצפה לבון שבאזור כרמיאל, בעקבות דיווח על גבר ואישה שככל הנראה עסקו בטיפוס על מצוק. מסיבה שטרם ברורה, הגבר החליק ונפל מגובה. מותו נקבע במקום על ידי גורמי רפואה.



האישה שלא נפגעה חולצה על ידי מתנדבי יחידת חילוץ גליל כרמל בסיוע יחידת חילוץ של צה"ל ומסוק. טרם ידועים פרטים נוספים על האסון.



רק מספר שעות מוקדם לכך גבר אחר, בן 43,  נהרג היום לאחר שנחבל מסלע במהלך גלישת אומגה סמוך למצוקי גפת שבגלבוע. חובשים ופרמדיקים העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו. 

פרמדיק מד"א, דניס פולקוב, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 43 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה לאחר שנחבל מסלע במהלך גלישת אומגה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, הוא סבל מפגיעת ראש קשה ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו במקום". 

אתמול בערב נפל נער בן 15 מצוק בחוף סירונית שבנתניה ונהרג. האסון אירע במצוק דרומית למעלית בחוף סירונית. הנער נפצע בתחילה באורח אנוש ופונה לבית החולים לניאדו בעיר, אך שם מת מפצעיו. הנער, תלמיד תיכון בעיר, היה במקום עם שלושה חברים. 

בעקבות האירוע הטרגי, פתחה עיריית נתניה בחקירה. על פי המסתמן כעת, אין חשד לפלילים. עדיין לא ברור אם הנער עבר את הגדר או שחלק מהמצוק נפל. גורם בעיריית נתניה מסר כי המקום מגודר ויש בו שלטי אזהרה.