לאחר שמספר מתלוננות טענו כי הוטרדו מינית ע"י שדר הרדיו, נתן זהבי מדבר לראשונה וטוען: "לא היה ולא נברא". בשיחה עם אילנה דיין בגל"צ הבוקר (חמישי), סיפר זהבי: "מי אמר שעשיתי משהו? בחיים שלי לא נגעתי בבחורה בניגוד לרצונה ובטח לא כשהיא הייתה מחוסרת הכרה או השד יודע מה. אני נשבע לך בקבר אימי".



לדבריו, עשר העדויות שנחשפו ע"י כתבת גל"צ הדס שטייף, לא אירעו מעולם: "אני אוהב נשים ונשים אוהבת אותי, אבל אני מוצף ומותקף. מאיפה פתאום מגיעות הנשים האלה לגברת 'ערפדית' שלא אקרא לה ככה, למרות שאני חושב שהיא כזאת. הכתבת (שטייף) שיום אחד יתפרסמו הדברים שהיא מעורבת בהם מבחינה סקסואלית".



בוקר טוב


"שלום, בוקר חרא לצערי. אמרי לי אילנה כמה שנים אנו מכירים? שמעת פעם שתקפתי?"



אם אתה מכוון לשם, אז נכון - לי לא עשית כלום. אבל בוא נדבר על מי שכן מדברת ואומרת "הוא התנפל עליי ונישק אותי בכוח"


"היא מספרת על מקרה שהיה במסעדה נחשבת, אמנון אברמוביץ' אמר לי בעצמו שאם הייתי עושה את זה שם, היו מעיפים אותי. אני לא זוכר מקרה כזה וביררתי עם הבעלים - הוא אמר לא היית שם שיכור אפילו פעם אחת. אותה מתלוננת מספרת שישבה על הבר, איך אני עשיתי את מה שהיא אמרה כשמצד אחד אחותה ומצד שני חברתה, טכנית זה לא יכול להיות".



אז אתה אומר שזה לא קרה?
"לא היה ולא נברא. הבוקר נתבקשתי לתת תגובה ל"סלונה" על מישהי שאומרת שלפני 27 שנים גיפפתי אותה בבר, לכל הרוחות מה זה 'גיפפתי'"?



לפני 15 שנה בחורה סיפרה ששתתה איתך ויסקי ומצאה עצמה עירומה אצלך בבית


"א' - אני לא יודע באיזה בר, ב' - אני לא יודע מי היא. אני מוכן הרגע לנסוע לכל תחנת משטרה, לשמוע ולראות. אני לא מכיר סיפור כזה. היא מספרת ששתתה איתי ולקחתי אותה הביתה, אני יכול לומר לך שלקחתי עשרות בחורות לביתן כשהיו שיכורות. יש דיילת בארקיע שכל פעם שרואה אותי מודה לי איך אספתי אותה ועזרתי לה כשהיא הקיאה את נשמתה".



נתן זהבי. צילום:אמיר מאירי



"אצלי יש חוק - אין יחסים כאלה עם עובדות"


בעצם אני שומעת אותך שאומר שיש בחורות שנפגעו וחד משמעית מעולם לא פגעת בבחורה
"חד משמעית, מעולם לא פגעתי בצורה הזאת כפי שמתוארת. לא היה ולא נברא ומעבר לזה - הגברת שטייף ציינה שיש מפיקה בתחנה שמעידה שהיא מצאה אותי בחדר סגור עם עובדת אחרת שמעסה אותי בצוואר, אני נשבע לך אילנה בקבר אימי - לא אחת ולא שתיים מעובדות התחנה, בגלל הפריצות דיסק שלי, מעסות לי כחברות את הקטע הכואב לשתיים-שלוש דקות. לא נגעתי מבחינה פיזית מינית באף עובדת בתחנה כזיכרון אצלי. בככל מקום החוק שלי היה שאין יחסים מהסוג הזה עם עובדות שעובדות איתי. הנבלה הזאת שמספרת שהיתה איתי בחדר סגור - אין חדרים סגורים, החדר שלי ברדיו 103FM יש בו חלון זכוכית גדול, אפשר לראות הכל. אני מקווה שלפחות את שמכירה אותי 30 שנה לא תשתכנעי שאני כזה".



לאחר מכן עלתה לשידור שטייף, כתבת גל"צ שכאמור חשפה את העדויות, ואמרה: "אם היתה בחורה אחת שמספרת את זה, זה בעייתי. אבל רוב העדויות קשות נורא. אני קוראת ולא מאמינה מה שסיפרו לי. אחת מהעדויות על מקרה שאירע לפני שלוש שנים, מעשים שקרו כמעט כל ערב בפאבים בברים. כולן מוכנות להתייצב לצידי הנשים האלה שתקו שנים. לגבי אותה אחת שזהבי אמר שהיא עיסתה לו את הצוואר - סיפרה את זה עורכת וזה היה בכלל בטלוויזיה".



כמה עדויות בידך?


"עשר עדויות נכון לעכשיו, אני בדיוק עוברת על החומרים".



כשאת שומעת אותו מכחיש הכחשה גורפת מה זה עושה לך?
"אני מרחמת עליו באמת כי אני מכירה את זה. העדויות ממשיכות להגיע ואם היתה זו עדות אחת או שתיים אפילו הייתי מתנצלת. אבל מהרגע שהוא תקף אותי ואני מבינה אותו, הגיעו יותר עדויות שמספרות דברים לא פשוטים. נכון הן לא עיתונאיות, אבל זה נשים אקראיות שהוא פגש בכל מקום".