ח"כ מרב מיכאלי נחשבת לאחת מחברות הכנסת הדעתניות ביותר במשכן, ויש לה עמדה בכל נושא שהוא. ביום שישי האחרון היא הגיבה דווקא לנושא שקשור לחייה הפרטיים, והתייחסה לראשונה לכתבה שפורסמה ביום חמישי באתר מאקו על בן זוגה, איש הטלוויזיה ליאור שליין. בכתבה נטען כי הסטיריקן ומגיש התוכנית "גב האומה" מתעמר בעובדיו. 



"בוודאי שהצטערתי לקרוא, אני מכירה אותו", אמרה מיכאלי בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" בערוץ 12. "הוא מתפרע וכועס? לא ולא, הוא הכי מקצועי שיש. הוא שילם מכיסו עשרות אלפי שקלים כדי לקחת את הכותבים שלו להופעה של סיינפלד ב-V.I.P, הוא קנה מכיסו ארוחות ערב לצוותים שנשארים עד מאוחר, אנשים הולכים איתו שנים ארוכות ביותר. אז למה הם נשארים אם מדובר בכזאת מפלצת כמו שטוענת הכתבה השקרית", תקפה מיכאלי. 



"קונה מכיסו ארוחות". ליאור שליין. צילום: יח"צ
"קונה מכיסו ארוחות". ליאור שליין. צילום: יח"צ


"בטח שכאב לי לקרוא, כאב לי וקומם אותי והכעיס שאנשים עושים שימוש בכח שלהם", הוסיפה חברת הכנסת. כשנשאלה מיכאלי האם רק לשליין מותר להביע דעה ולאחרים אסור?, השיבה כי "יש הבדל בין להביע דעה ללכתוב שקרים, הבדל גדול".  



בת זוגו של שליין גם סיפרה כי הוא שוקל ברצינות הגשת תביעת דיבה: "הוא שוקל את צעדיו. בקושי יוצא לנו להיפגש עדיין ולדבר על זה, אבל הכתבה כל כך שקרית שמההיכרות שלי איתו אין לי ספק שהוא שוקל ברצינות לתבוע".