לאחר שנסגר התיק כנגד ח"כ ניסן סלומינסקי על עבירות מין, חגית מוריה גיבור, שחשפה את פרשת ההטרדות המיניות כנגדו, סיפרה היום (שני) ב-103FM על תחושותיה: "היו כמה נפגעות שהגיעו אליהן, מתוך הנפגעות רק שתיים הסכימו להגיש תלונה לצערי הרב. רוב הנשים שדיברתי איתן הן מהמגזר הדתי, נשים שהבינו שהמחיר הקהילתי והמשפחתי שהן ישלמו בעקבות החשיפה יהיה גדול מידי עבורן. בסופו של דבר מדובר על איש חזק מאוד בציבור שלנו ובחברה המאוד קהילתית שלנו. הן חשבו שהפרשה הזו תפרק את הקהילה וכולנו נשלם את המחיר".



ניסן סלומינסקי. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
ניסן סלומינסקי. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90


 
כשנשאלה האם לדעתה כדאי להניח לחשדות כנגד סלומינסקי לאחר שלא נמצאו ראיות השיבה: "בעיני צריך לבצע חשיבה רחבה בנוגע להטרדות מיניות במדינת ישראל. לא הכל אפשר למדוד ברף הפלילי. אני פונה לציבור שלי ולראשיו להתייחס לפיל שבחדר. כולם מכירים מישהי שנפגעה ולי יש קושי מוסרי שהאיש מקבל כל כך הרבה תמיכה. אם אני אישה המתלבטת האם להגיש תלונה במשטרה ושומעת את חברי הכנסת תוקפים את הנשים המתלוננות ומתנערים מהמקרה, לא בטוח שהיה לי את האומץ להגיש תלונה" .
 
 

לדבריה, "ח"כ שולי מועלם הייתה היחידה שתמכה במתלוננות. גם בלי להגיד שהאדם אשם אפשר היה לשדר מסרים של קבלה ותמיכה". לסיום טענה: "אף מקרה של הטרדה אינו זהה למקרה קודם באופן מדויק אך ישנו דפוס התנהגות של האיש. העובדה שעשרה סיפורים לא הבשילו לתלונה בפרקליטות הנה תעודת עניות לחברה שלנו".
 
עריכה: איתמר זיגלמן