הפגנות נגד השחיתות השלטונית תופסות תאוצה. אמש שוב התקיימו הפגנות ברחבי הארץ, הגדולות שבהן בירושלים ובתל אבי הוציאו לרחוב אלפי אנשים בקריאה לעצור את השחיתות השלטונית. ח"כ רועי פולקמן (כולנו), שהשתתף בהפגנה בירושלים, התייחס היום (ראשון) ב-103FM לביקורת על מפלגת השלטון וטען: "ישנם רגעים בהם עוסקים באמירות הערכיות ולא בשיקולים הפוליטיים ולכן החלטתי להגיע להפגנה אתמול. ההפגנה היא בעד הממלכתיות ונגד ההתקפות על מערכת אכיפת החוק. ישנם לא מעט גורמים בקואליציה, ביניהם ראש הממשלה, שתוקפים את מערכת אכיפת החוק ואני מחיתי כנגדם". 

כשנשאל האם לא חשש לצאת להפגין לאחר שראש הממשלה מנע מכל חבריו בסיעת הליכוד לצאת להפגנה השיב: "שוחחתי רבות עם חבריי בקואליציה וקיבלתי מהם רוח גבית, יו"ר מפלגה שלי ידע שאהיה שם, אמר שהוא מבין ומקבל את העמדה שלי. לא הייתי מצפה מיו"ר המפלגה שלי להיות בהפגנה כי זה בעייתי עבורו. ישנה מעט פאניקה שהתבטאה בהשמצות ואיומים מטעם הליכוד לפגיעה בקריירה הפוליטית כנגד אלו שהודיעו שילכו למחאה".


רועי פוקלמן. צילום: יח"צ
רועי פוקלמן. צילום: יח"צ


 

עוד הוסיף: "אנחנו מאותתים לאורך כל הדרך וטוענים שסדר היום הציבורי צריך להיות למען הציבור ולא בשיח בלתי פוסק בהתקפות על נשיא, בית המשפט, המשטרה והרמטכ"ל". כשנשאל מה צריך לקרות כדי שראש הממשלה יפנה את כיסאו למועמד אחר השיב ח"כ פולקמן : "אינני יודע לענות על השאלה הזו בשלב הזה, ברגע שיהיו המלצות נשקול את צעדנו. המלצות הן שלב מאוד מוקדם משפטית ולכן לא הרגשתי לנכון להגיע להפגנות ברוטשילד. כמו שאני לא מסכים שיתקפו את גורמי אכיפת החוק מהממשלה אני גם לא מסכים שיפעילו לחץ על גורמי אכיפת החוק לקבל החלטה כלשהי בפרשות. כמי ששייך למפלגה לאומית חברתית, אני מתקשה להתחבר לחלק מהמסרים של ההפגנות ברוטשילד. יש לחכות להחלטה על כתב האישום, להבין מה קורה ולקיים דיון. כשנגיע לגשר נחצה אותו". 

עריכה: איתמר זיגלמן