לאחר ההקלטה בה תועדה שרה נתניהו תוקפת את יועץ התקשורת שלה בעקבות פרסום עיתונאי עליה, נזכר היום (שני) אצל ניסים משעל ב-103FM מני נפתלי, לשעבר אב הבית במעון ראש הממשלה, בהתפרצויות הזעם והצרחות של שרה נתניהו שעד היום מהדהדות בראשו: "אני מזמין את שפרה שחר להגיע ל-24 שעות בבית ראש הממשלה ולצפות בדברים שמתרחשים בבית. לא מדובר על שרה אלא על ראש הממשלה, על מה קורה כשראש הממשלה חוזר הביתה". 

נפתלי הוסיף: "תאמין לי ניסים, אתה לא רוצה לעמוד לידה כשהיא כועסת.  אני אדם חזק, הייתי לוחם ושירתתי בלבנון. כשהיא צעקה עליי בטונים כמו אלו ששמעתם בהקלטה ידעתי לעמוד מולה אך היא צעקה גם על אנשים אחרים וחלשים, יש שם המון אנשים שמפחדים לדבר. אני שמח על כך שיש היום שינוי משמעותי במעון בית ראש הממשלה בעקבות הסערות שאני עוררתי, ביניהם עלייה בשכר של העובדים ותנאי העסקה נוחים יותר, הם כבר לא עובדי קבלן".

הקלטת שרה נתניהו. צילום: באדיבות וואלה

נפתלי טוען שהתנהלותה של שרה נתניהו משפיעה על גורל כולנו: "שרה נתניהו כבר מבינה שלא יכולים לשנות לה את התדמית. הדוברים שלה טוענים שהיא תורמת ודואגת - שתדאג לנכים, שתיתן לראש הממשלה מחבת על הראש כל בוקר ותשאל אותו מה עושים עם הנכים. היא בוכה שהיא מקבלת 3,000 שקלים בעבודה שהיא בקושי מבצעת. אני אבטחתי אותה בעבר והייתי איתה בהמון סיטואציות, מי שנפגע כמוני צריך לצאת ולספר על כך". 

כבר לא מדובר על משפחת נתניהו בלבד, ההתנהלות בבית משפיעה גם על הגורל של כולנו. למשפחת נתניהו יש את הכוח להפוך כל טענה כנגדה למתקפה כנגד המתלונן, אנשים רואים מה אני עובר כיום ומפחדים לדבר. אני בחיים לא הייתי משחרר הקלטה כזו כי אני שומר על ממלכתיות, אך כשתוקפים אותך אתה חייב להתגונן".עריכה: איתמר זיגלמן