הקצינה צ', המתלוננת נגד ניצב רוני ריטמן ראש הלהב 433 במשטרה, אמורה להשיב לבג"צ, באמצעות פרקליטה עו"ד חי בראל, עד מחר (חמישי) ולהעביר לבג"צ את עמדתה בנושא תגובת מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך, המשטרה והמשרד לביטחון פנים בעניין ההליך שבוצע לניצב ריטמן. כזכור, זמן קצר לפני שהיה אמור להעביר את התייחסותו לעתירה שהגישה צ' באמצעות פרקליטה, הודיע ניצב ריטמן על החלטתו לסיים את תפקידו כראש הלהב 433. 


מספר ימים לאחר מכן, המפכ"ל ערך לניצב ריטמן "שיחת נזיפה סימפתית". בהודעה שהעביר אלשיך בשבוע שעבר לבג"צ נכתב כי ניצב ריטמן מסיים את כהונתו בלהב עד ה- 1 באפריל וזאת אחרי שהודיע על פרישה מתפקידו. בנוסף נכתב בהודעה כי הוא ננזף וקיימת החלטה שלא יקודם בשלב זה. אלשיך למעשה נדרש לחזור בו מהחלטתו להשאיר את ניצב ריטמן בתפקידו. 

ניצב רוני ליטמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ניצב רוני ליטמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 
אלא, שהקצינה ובא כוחה לא ממהרים להשיב לבג"צ, ובכוונתם להמתין עד לאחר הראיון שיעניק מפכ"ל המשטרה הערב לאילנה דיין בתוכנית עובדה. 

מקורבים לקצינה סיפרו, כי היא בטוחה שאלשיך יישאל, ויגיב לנושא הישארותו של ניצב ריטמן בתפקידו וכן לסוגיית ההטרדה המינית. להערכתה, התשובות שלו ינסו להטיל דופי ביושרה ובאמינותה, בכל הנוגע לעיתוי הגשת התלונה.

המקורבים סיפרו ל"מעריב אונליין" כי הם "ממתינים לשמוע מה יאמר המפכ"ל ובאילו פנינים ישתמש הפעם כדי לחלוק על עמדת בג"צ והחלטתו וכן להמשיך ולפגוע בקצינה המוערכת".בכל מקרה הקצינה צ' תגיש מחר במהלך שעות הבוקר את תגובתה לבג"צ, לאחר שתצרף את עמדתה בנוגע לראיון שיעניק המפכ"ל ככל שזה יתייחס אליה.