בן כספית ורוני בר-און התייחסו היום (חמישי) לחשיפה על התקיפה הישראלית בכור הגרעיני בסוריה, ולסרטים ששודרו בטלוויזיה אודות התקיפה. במהלך השיחה שאל כספית את בר-און, שכיהן כשר האוצר בזמן המהלך, על הדרמה שהתחוללה אז בחדר בקבינט. "זה באמת נראה ככה, הקטטה בין שני האהודים בקבינט? כשאהוד ברק משתיק את עידו נחושתן?".



בר-און השיב: "הכל אמת לאמיתה. זיהיתי את המגמה של ברק קצת לפני שהיא פורצת לשטח, יש איזו ישיבה, ואז עוד ישיבה, ופתאום ברק אומר 'לאט לאט, וצריך לבדוק ואין צורך למהר'. אני יורד לאולמרט ושואל אותו מה קורה פה. אמרתי לו שברק הרי חדש בעניין הזה, כי עמיר פרץ התחיל כשר ביטחון בזמן שנושא הכור פרץ. והוא אולי רוצה לדחות את זה שירחיק את ההישג מפרץ ואולי לדחות את זה עוד קצת כי הוא רואה את הסוף של אולמרט, שהיה שקוע אז בדוח וינוגרד והחקירות, ואז ברק עומד לבד על הדוכן עם זרי הדפנה והכל שלו". 

כספית: "אולמרט היה אז ברווז צולע, בין דוח וינוגרד אחד לשני, ואהוד ברק, ששנינו מכירים אותו מצוין, אולי כבר גנבו לראשו מחשבות שהוא הבא בתור והוא יהיה זה שיפציץ את הכור" 
בר-און: "לא נגיד שהוא תפר חליפות אבל בהחלט בחר חייטים וכבר היה לו בד מוכן ותפור". 
כספית: "כדי להיות הגונים, ברק אומר בתגובה כי היינו אחרי מלחמה נמהרת, לבנון השנייה, צה"ל לא היה מוכן למלחמה עם סוריה, והעורף לא היה מוכן. דיברתי עם הרבה מאוד אנשי ביטחון ואף אחד לא תומך בגרסה הזאת". 
בר-און: "הוא לא יכול לעבוד על איש כמוך ועל הסרט של דרוקר. כל מה שאומר ברק אין לו מסייע אחד על פני כדור הארץ. כל מה שאולמרט אומר, כל ראשי מערכת הביטחון ללא יוצא מהכלל תומכים בו. שלא נדבר שגם האמריקאים תומכים בו". 
כספית: "אולמרט נתן פה תצוגה מושלמת".