אלון קסטיאל, שרק הבוקר (שני) נשלח לארבע שנות מאסר ועוד תשעה חודשים על עבירות מין, נחקר אתמול במרחב יפתח במשטרה בחשד לביצוע עבירות אונס' בעילה ומעשים מגונים במתלוננת בת 40, שהגישה את תלונה לאחר שכבר הוגש כתב האישום נגדו.

במהלך חקירתו עומת קסטיאל עם המתלוננת, ובסיומה של החקירה, בהנחיית הפרקליטות, שונו סעיפי העבירה כאשר לגבי העבירות החמורות לא נמצאה תשתית ראייתית ונשארה עבירה של הטרדות מגונות בלבד. עם סיום החקירה שוחרר קסטיאל. 

בינואר האחרון חתם קסטיאל על הסדר טיעון, שאושר על ידי בית המשפט, והודה בארבע עבירות של ניסיון אונס, מעשה מגונה בכוח, מעשה מגונה והטרדה מינית, בארבע מתלוננות שונות. בחודש שעבר דווח כי הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להטיל על קסטיאל שמונה שנות מאסר.

לפי כתב האישום נגד קסטיאל, במהלך השנים, הנאשם שוב ביצע עבירות מין כשהוא עושה זאת כל פעם כלפי מתלוננת אחרת, תוך שהוא מתעלם מרצונה, מכבודה ומזכותה על גופה, פולש לפרטיותה, ופוגע בכל אחת באופן חמור.

התובעת ביקשה "להביע את קולן המתלוננות הנפגעות שבמשך תקופה ארוכה מתמודדות עם הפגיעה הנפשית בעקבות מעשי הנאשם בהן. העבירות החמורות שביצע הנאשם כלפי הנפגעות גרמו להשפלה קשה שחוותה כל אחת מהן תוך רמיסת הכבוד העצמי שלהן, החפצתן והפיכתן לכלי ריק שנועד לספק את יצריו". התביעה ביקשה מבית המשפט לשלוח בגזר הדין "מסר ציבורי מרתיע על מנת שנשים יחושו מוגנות מפני ביצוע עבירות מין כלפיהן, גם בחיי הלילה".
 
קסטיאל ביקש סליחה מארבע הנפגעות ואמר שהוא מודע לפגיעה שפגע בהן. הוא מודה בכתב האישום ואמר שהוא יודע ש"פלש למרחב האינטימי של
נשים זרות". הוא  אמר כי הוא "שבור מזה, יקבל ויישא בכל עונש שיוטל עליו, וכי הוא מקווה לשקם את חייו עם בנותיו ובת זוגו".