ד', ממרכז הארץ, אביה של אחת הנערות שקיבלה, לפי החשד, בקשה לשליחת תמונות אינטימיות שלה ממאמן הכדוריד החשוד בפדופיליה, בנו ריינהורן, סיפר הערב (חמישי) בחדשות עשר על השלב שבו החל לחשוד בו. "בהכנות לערב שישי, בתנו האמצעית פנתה אלינו וסיפרה שפנתה אליה סוכנת דוגמניות, שרוצה לצלם אותה באינסטגרם. כשהבנו שהיא לא מעוניינת לערב את ההורים, נדלקה אצלנו נורה אדומה". 



א', שהכירה אותו כשהייתה בת נוער, סיפרה לחדשות עשר: "הכרתי אותו בגיל 14, כשהייתי בפורום דוגמנות, והוא היה המנהל של הפורום. השתתפתי שם בתחרות של בגדי ים, הוא אף פעם לא ביקש ממני לשלוח תמונות. יש הרבה חולי מין בתחום הזה, אבל אף לא חשבתי שהוא כזה".



בידי ריינהורן נמצאו סרטונים של צעירה במצב אינטימי. לפי הדיווח בחדשות עשר, בתוך הטלפון הנייד שלו נמצאו סרטונים מיניים של ישראלית שמוכרת ככזו הפעילה ברשתות החברתיות. הוא שיגר את הסרטונים האלה לילדות, וכך שכנע אותן להתקדם בעולם הדוגמנות.



לפני כ-11 ימים נעצר מאמן הכדוריד לילדים ונוער, בחשד לביצוע של למעלה מ-140 מקרים של עבירות אינוס, מעשים מגונים, ועבירות מין נוספות. כולן באמצעות הרשתות החברתיות.



בחקירה סמויה שהתנהלה ביחידת 105 שבלהב 433 במשטרה (היחידה לפיצוח עבירות פדופיליה ברשת) הצליחו החוקרים להתחקות אחר דרכי פעולתו של ריינהורן ומהן עולה כי מאמן הכדוריד יצר קשר עם קטינות בגילאי 9-15 באמצעות הרשתות החברתיות וואטסאפ, אינסטגרם ואחרות, התחזה לאישה והציג עצמו כבעליה של חברה לייצוג דוגמניות, וכך הצליח להלהיב את הבנות ולרכוש את אמונן אט אט בשיחות בין הצדדים.



במהלך ההתקשרות איתן הבטיח החשוד לקטינות ליצור עבורן "בוק" צילומים מפואר ולדאוג עבורן לעבירות דוגמנות. כשהבין שהקשר הדוק, תוך שהוא משמר את הקשר ומנהל שיח נעים ומחמיא, סברו הבנות כי הן משוחחות עם חברה טובה שנמצאת בשבילן מעבר לקו. בשלב הזה, כך סבורים במשטרה, ידע החשוד לנצל את תמימותן של הקטינות ואת האמון שרכשו לו, ולהפוך ל"מפלצת", שמנצל קורבנות רכות באמצעות הרשתות החברתיות.