המשטרה שחררה את העבריין בן כהן, שעוכב היום (ראשון) לחקירה, בעקבות אירוע שבו נורו יריות לעבר רכבו בכיכר המדינה בתל אביב. כהן טען כי "לא היה ברכב בזמן שבו האירוע התרחש".  לדבריו, באותו הזמן הוא המתין לחבר שאמור היה להחזיר לו את הרכב. החבר המדובר והמאבטח של העבריין אישרו את הטענות. במשטרה בודקים את הנסיבות לירי. כזכור, מוקדם יותר היום נורו יריות מקטנוע חולף לעבר רכב שבו נסע העבריין באזור כיכר המדינה בתל אביב ברחובות סמילנסקי פינת ז'בוטינסקי. 
כהן נחשב לדמות מרכזית בתחום הפשיעה באיזור ומסוכסך עם מספר גורמים עבריינים מוכרים. הוא ניצל ב-2016 מחיסול אך נפצע קשה ואיבד את רגליו בפיצוץ שאירע ברכבו. לאחר שעבר שיקום קיבל כהן רגליים תותבות מיוחדות. העבריין איים בחודש שעבר ב-103FM כי "קיבלתי מכה, ומי שצריך לשלם על כך יעשה זאת". הוא הוסיף: "אני מקווה שהמשטרה לא תמצא את האדם שעשה לי את זה, זה לא תפקידה לסגור 'חשבונות שמיים'. בנוסף, הוא טען כי חיסולו של עד המדינה טל קורקוס הינו "מעשה מבורך".
"יצאתי מהבית כמו בכל יום, המאבטח בדק את האוטו כמו בכל יום ויצאנו לכיוון גבעתיים, כשלפתע שמענו רעש רציני", שחזר כהן, שהוסיף: "ישר הבנתי מה קרה. אחרי שהתאוששתי שאלתי את אלכס המאבטח אם הוא מרגיש טוב, והוא אמר לי שהוא נפצע. שאלתי אדם נוסף שהיה ברכב אם הוא מרגיש טוב וביקשתי ממנו לפתוח את הדלת, יצאתי החוצה, שמתי חוסם עורקים ונסעתי לבית החולים כשאני בהכרה מלאה". באוקטובר 2017 נורתה ירייה לעבר הקומה הרביעית במגדלי נאמן בתל אביב. הקליע לא פגע באיש, אך העביר ככל הנראה מסר לכהן המתגורר בבניין.