גבר כבן 80 מת מפצעיו לאחר שמוקדם יותר היום (רביעי) רכב פגע בו ובבת זוגו ברחוב אחד העם פינת שדרות רוטשילד בחדרה. בת זוגו, גם היא בשנות ה-80 לחייה, מטופלת בבית החולים הלל יפה, מצבה מוגדר כבינוני והיא סובלת מחבלת ראש. הנהג הפוגע, תושב חדרה בן 68, עוכב לחקירה ונסיבות התאונה נבדקות. 



בנוסף, גבר כבן 30 נהרג היום בעת שרכב על אופנוע בכביש 444, מאלעד לכיוון צפון, ונפגע מרכב פרטי. חובשים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו של הנפגע. 



זירת התאונה בה נהרג רוכב האופנוע בן ה-30. צילום: דוברות מד"א



על פי נתוני עמותת "אור ירוק", ההרוג בתאונה בחדרה הוא ההרוג ה-212 השנה בתאונות דרכים, אך על אף ריבוי האירועים בימים האחרונים, בתקופה המקבילה אשתקד נהרגו 281 בני אדם בכבישים, ובמהלך השנה כולה נהרגו 365 בני אדם, ממוצע של הרוג בכל יום. 



אמש נהרגו רוכב אופנוע בן 40 שנפגע מרכב ברחוב יעקב פיכמן בחולון והולכת רגל בת 70 שנפגעה מרכב בשדרות בן זאב בבית שמש. מותה של האישה נקבע לאחר שנמצאה כשהיא ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב מערכתית קשה, ולאחר ניסיונות החייאה שלא כשלו נאלצו כוחות הרפואה במקום לקבוע את מותה. יחיאל רוזנברג, חובש ב"איחוד הצלה", סיפר כי "בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו פעולות החייאה בזירת התאונה בקשישה שסבלה מפגיעת רב מערכתית כתוצאה מפגיעת רכב פרטי. למרבה הצער, בתום מאמצי ההחייאה נאלצנו לקבוע את מותה בזירה. עקב אופי התאונה נוצרו עומסי תנועה כבדים. נהגת הרכב טופלה בזירה עקב חרדה".
מותו של בן ה-40 נקבע לאחר שחובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי, ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. פאראמדיקית מד"א, ליאור בש, סיפרה: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופנוע, ובסמוך על הכביש שכב גבר כבן 40 מחוסר הכרה, ללא נשימה ולא דופק, עם פגיעה רב מערכתית קשה, בסיוע כונני מד"א ביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו את מותו".