הבחירות לרשויות המקומיות בישראל הסתיימו לפנות בוקר, ואין ספק שאחת מהערים המתפתחות ביותר בישראל, והמרתקות ביותר, ראשון לציון, סימנה כיוון אחר לחלוטין ממה שהתנהלה עד עכשיו. לאחר ספירת הקולות של הסיבוב השני, התברר כי רז קינסטליך, סגן ראש העיר, שהחל את דרכו כקול של הצעירים לפני 15 שנה, הצליח להדיח את צור, שללא ספק סבל מחקירות המשטרה המתנהלות כנגדו וכנגד העירייה.

קינסטליך הצליח לרשום ניצחון לאחר שהשיג כ-52 אחוזים מהקולות, כששיעור ההצבעה הכללי בארץ, עמד על 42 אחוזים. לאחר הזכייה כתב קינסטליך לתומכיו: "איזה אושר. הבטחתי לכם שהיום נעשה משהו בלתי נשכח. עשינו את זה. אני נרגש ומודה על האמון שהענקתם לי ועל בחירתי לראש עיריית ראשון לציון הבא. אני חש את גודל האחריות על כתפיי ואת החובה שיש לי להיות ראוי לאמונכם. אני אעשה הכל כדי שתהיו גאים בבחירתכם בי.האתגרים שעומדים בפני ראשון לציון הם אמיתיים ורציניים. אני בטוח שאעמוד בהם עם השותפים הנפלאים לצידי.
תושבים יקרים, היום הוא הרגע להניח בצד את המחלוקות, ההאשמות והקמפיין הסוער שידעה ראשון לציון בחודשים האחרונים. זה הזמן לאיחוד השורות. מהיום מתחיל השינוי. המסע שלי לראשות העירייה לא כלל קיצורי דרך. הוא לא כלל פשרות. הוא היה קשה וארוך. הוא דרש אומץ, לקיחת סיכון ובעיקר הרבה עשייה. יצאתי אליו כי האמנתי שהעיר זקוקה לשינוי וכי יש ביכולתי להביא אותו ואתם האמנתם בי. אתם שהענקתם לי את הכוח והסמכות לפעול - ומעתה חובת ההוכחה היא רק עליי.

"תושבים יקרים, אני מבקש להודות מכל הלב לראש העירייה היוצא דב צור. ביני ובין דב היו מחלוקות לא מעטות והתקיימה מערכת בחירות מאתגרת, יחד עם זאת, אני חש כבוד והערכה רבה לתרומתו ארוכת השנים לעיר. דב הוא פטריוט ראשוני אמיתי ויש לו מניות יסוד בהצלחת העיר הזאת. תושבים יקרים, אני מבטיח להיות ראוי לאמונכם, אני מתכוון לקיים אתכם קשר אישי שוטף, קשוב ובלתי אמצעי. כמו שתמיד האמנתי. תושבים יקרים, ראשון לציון יוצאת למסע חדש ואנחנו נעשה את זה רק יחד".