בדיון שנערך היום (שני), קיבל שופט בית המשפט המחוזי את עמדת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בניסיון דריסת המפגינים ביום חמישי האחרון בתל אביב. 

הרכב שהאיץ בהפגנה בת"א. צילום: ללא קרדיט

לאחר שעצרה המשטרה את החשוד ומעצרו הוארך עד אתמול, ביקשו החוקרים להאריך את מעצרו פעם נוספת, אולם בית משפט השלום בתל אביב הורה על שחרורו. בעקבות כך, המשטרה הגישה בקשת עיכוב ביצוע לצורך הגשת ערעור בבית המשפט המחוזי והבקשה התקבלה. 

כזכור, במהלך הפגנת מחאה בתל אביב ביום חמישי האחרון טענו מפגינים כי רכב נסע במהירות גבוהה לכיוון הצועדים בדרך מנחם בגין ועל פי עדות של הנוכחים במקום, שתי מפגינות שניסו להימלט נפלו על גבן ונפצעו. עוד טענו המפגינים, כי המכונית הפוגעת ברחה ממקום האירוע תוך נסיעה ברמזור אדום.

בשיחה שערכה עם כאן רשת ב', טענה המפגינה דורית זק כי נפגעה מהרכב וסיפרה כי "בתוך האנשים שהלכו היו שני רכבים, על אחד מהם ראו שהוא חסר סבלנות, עברתי אותו וכמו שעברתי אותו הרכב השני מעמידה מוחלטת התחיל לנסוע. עוד חברה קיבלה מכה ביד ואני חטפתי את האוטו שלו בבטן והתעופפתי על הכביש". עוד הוסיפה: "אף אחד לא בא לטפל בי, מפגינים עזרו לי ושאלו אם אני רוצה מים. עמדו פרמדיקים ואף אחד לא טרח לגשת אליי".