המשטרה עצרה ביממה האחרונה במסגרת מבצע "חוק וסדר" 70 חשודים נוספים במעורבות בהתפרעויות, הפרות סדר, ניסיונות לתקיפת שוטרים ויידוי אבנים וירי, וכן מצאה כמויות בלתי מבוטלות של אמצעי לחימה בלתי חוקיים שהוסלקו בבתיהם של חלק מהחשודים.

כזכור, אמש הודיע מפכ"ל המשטרה, רנ"צ קובי שבתאי, על החלטתו להאריך את המבצע בשבוע נוסף לאור הצלחת המבצע עד כה. בסך הכל מאז תחילת המבצע לפני חמישה ימים נעצרו 450 חשודים, ולמעלה מ-2,000 נעצרו מאז ראשית מבצע "שומר החומות".

המפכ"ל אף התייחס במהלך ביקור ביחידת מתפ"א (מנהלת תיאום פעילות אכיפה) להישג השוטרים והלוחמים: "אנו בעיצומו של מבצע "חוק וסדר", מבצע רחב היקף ברחבי הארץ שמשיג את מטרתו שהיא מיצוי הדין עם המעורבים בהתפרעויות ובאירועי האלימות והפשיעה בשבועות האחרונים. אנו נמשיך אותו גם במהלך השבוע הבא בדגש על מעצר פורעי החוק ואיתור אמצעי לחימה בלתי חוקיים".

בהמשך, שוחח רנ"צ שבתאי עם הלוחמים ואמר: "השבעות האחרונים היו עבורכם עמוסים מאוד בפעילות מבצעית ברחבי הארץ והיה חשוב לי להגיע לכאן ולהודות לכם על עבודתכם המקצועית שתרמה רבות למאמצי המשטרה במבצע 'שומר החומות'". גם בשבוע הבא תפעל המשטרה תוך מתן דגש על מעצר פורעי החוק ואיתור אמצעי לחימה בלתי חוקיים.