עימות קשה וחריג אירע הערב (שלישי) במרכז הרפואי "מאיר" בכפר סבא, שעה שבני משפחתו של הפצוע שנורה מוקדם יותר ביציאה מהלוויה בבית עלמין בג'לג'וליה הגיעו לבית החולים.

הפצוע, בן 32, נפצע באורח קשה והוכנס לחדר הניתוח, ובעודו מנותח הגיעו עשרות רבות מתושבי ג'לג'וליה, רובם בני משפחתו, למרכז הרפואי. כלקח מהאירועים בבית החולים "סורוקה", הוחלט למנוע כניסה של הרבה אנשים לבית החולים, דבר שהוביל לעימות קשה וחריג בין בני המשפחה של הפצוע למאבטחים. 

באחד המקרים נראה בבירור תושב ג'לג'וליה כשהוא הודף מאבטח. כוחות משטרה הוזעקו למקום במטרה להשיב את הסדר. 

כזכור, שני גברים נורו מוקדם יותר היום לאחר שיצאו מבית עלמין בג'לג'וליה. צוות מד"א פינה אותם לבית החולים "מאיר", שם נקבע מותו של גבר בן 52 שנפצע באורח אנוש, לאחר שנורה בראשו. הפצוע השני מאושפז בבית החולים במצב קשה, כשהוא מורדם ומונשם. 

מהחקירה הראשונית עולה כי הקורבן, מחמוד עודה, נורה למוות בטעות, וכי הוא לא היה היעד של הירי. מדובר כאמור בניסיון חיסול של נידאם שטיווי, שנפצע קשה באירוע, כחלק מסכסוך בין עבריינים בג'לג'וליה. היורה נמלט מהזירה, וחוקרי המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה לבירור הנסיבות. במקביל נעשים מאמצים לאיתור מצלמות אבטחה, על מנת להתחקות אחר אירוע הירי ונתיב הבריחה של היורה. כוחות משטרה פתחו בסריקות אחר היורה ולא ברור עדיין האם הוא הגיע לזירה באופנוע או ברכב.