בת משפחה של אחד החוסים במעון מיוחד באיזור השרון הגישה אתמול תלונה נוספת במשטרה, זאת לאחר שלדבריה הוא "פונה מהמעון אל בית החולים אמש בשל פרכוסים", אולם על פי החשד ישנם סימני אלימות על גופו, כך הותר היום (ראשון) לפרסום. בעקבות כך, צוות חקירה מיוחד של תחנת ראש העין, גבה עדויות והחל באיסוף ממצאים, זאת במסגרת החקירה.

כזכור, המשטרה חוקרת חשד להתעללות בחוסים במעון באזור השרון, במסגרתו עצרה ארבעה חשודים, עובדי המקום, בחשד לעבירות אלימות, כאשר בהתאם לממצאי החקירה  קבע בית המשפט את הארכת מעצרם. הפרשה החלה לפני כשלושה שבועות, בעקבות תלונה שהגיש משרד הרווחה והביטחון החברתי למשטרת ישראל, בחשד לאלימות פיזית כנגד דייר במעון לאנשים עם מוגבלויות.

עם קבלת התלונה בתחנת המשטרה, לפיה אחד החוסים במקום דיווח למשפחתו כי הותקף על ידי עובד המקום, שוטרי ראש העין בחנו את התיעוד של מצלמות האבטחה במועדים הרלוונטיים לתלונה, בהתאמה למשמרות של עובד המקום, כאשר על פי הממצאים עצרו החוקרים את החשוד - תושב קלנסווה בן 23.

עם התקדמות החקירה ובחינת חומרי התיעוד לאורך תקופה, נחשפו החוקרים לאירועים נוספים, של חשד לאלימות כלפי החוסים במקום על ידי מספר חשודים העובדים במעון.  בעקבות האירוע, הוחלט על ידי שר הרווחה, מאיר כהן ומנכ"לית המשרד, על הפעלת נוהל חירום, לפיו ייבחר גוף מפעיל חדש למעון.