מקרה אלימות קשה התרחש בשבוע שעבר באולפנית ישורון בפתח תקווה. מפרטים שהגיעו לידי כתב "המקומון - פתח תקווה" של "מעריב" עולה כי מדובר בקטטה אלימה בין כמה תלמידות משכבת י"ב בתיכון.

אלימות בתיכון בקרית אונו: אביה של תלמידה תקף והתעמת עם תלמידים | צפו

האירוע החל במדרגות בית הספר, בשעה שתלמידות אחדות קפצו על תלמידות אחרות, ובתגובה החלה קטטה והסתיימה בתוך זמן קצר. כשיצאו המעורבות משני הצדדים משטח בית הספר הן נפגשו בחוץ, ושם התפתחה תקרית אלימה במיוחד, שתיארו כמה עדי ראייה כלינץ'. "היו שם מכות, סטירות, אגרופים ובעיטות. זה היה נורא ואיום", הם הוסיפו.

כמה תלמידות תיעדו את האירוע החמור בטלפונים הניידים שלהן והעלו את הסרטונים לרשתות החברתיות.

כשמנהלת האולפנית דיווחה על המקרה, היא עירבה את כל הגורמים הרלוונטיים ואף שיגרה הודעה להורי כל הבנות הלומדות במוסד החינוכי. "היום היה אירוע אלימות חמור, שבו היו מעורבות כמה בנות. יידענו את כל הגורמים המקצועיים ואנו ממשיכים בטיפול. האולפנית דוגלת באפס סובלנות לאלימות מכל סוג שהוא, ולא נהסס לפעול בכל הכוח ובכל הדרכים על מנת שאירוע כזה לא ישנה", ציינה. לאחר ימים אחדים שיגרה מכתב נוסף להורים שבו פירטה את הצעדים שנקטה.

ממשרד החינוך נמסר: "בתגובה לאירוע נבנתה תוכנית חינוכית קצרת טווח וארוכת טווח, הכוללת הליך משמעתי מול הבנות המעורבות וטיפול חינוכי, חברתי ורגשי לכלל תלמידות האולפנה".

מעיריית פתח תקווה נמסר: "העירייה רואה בחומרה רבה כל מקרה אלימות המתרחש בבתי הספר ומלווה את צוותי החינוך בטיפול בנושא. המקרה המדובר אירע מחוץ לכותלי בית הספר, והוא טופל בפן המקצועי ובפן החינוכי בשיתוף כלל הגורמים הרלוונטיים".