ילד בן חמש נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מקומה שנייה מבניין מגורים באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסותא בעיר כשהוא סובל מחבלה בראשו.

חובשי רפואת חירום במד"א אלי הופמן ואליעזר שטיסל סיפרו: "הילד שכב בסמוך לבניין כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגופו לאחר שנפל מהקומה השניה. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל קיבועים וחבישות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו יציב".

שלשום, ילד בן חמש נפצע באורח בינוני לאחר שנפל מגובה של שלוש קומות בבניין מגורים בחולון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "שיבא" בתל השומר. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הילד ישב על אדן החלון, שיחק עם הסורגים והצליח לפתוח אותם.

בשבוע שעבר חייו של פעוט כבן שנה ניצלו בנס לאחר שנפל מהקומה הרביעית בבניין מגורים בפתח תקווה על שמשת רכב. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, קיבלו את התינוק לידיהם מעוברי אורח, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בלינסון כשמצבו מוגדר בינוני. מדיווחים עולה שהתינוק נפל ככל הנראה בין הסורגים מחלון בקומה הרביעית, ולמרבה המזל נפילתו נבלמה על השמשה האחורית של רכב שחנה בחנייה, ובכך בעצם חייו ניצלו.