ביומיים הקרובים (ראשון ושני) צפויים להגיע לארץ 18 מהפצועים (שהוגדרו כפצועים קל) מתאונת האוטובוס בקוריאה הדרומית. הפצועים עושים בשעה זאת את דרכם לעיר הבירה סיאול, משם הם צפויים לחזור מחר לישראל עם ליווי של המשלחת הרפואית של פספורטכארד, שהוחלט לשלוח אותה למקום התאונה מיד כשהתברר היקף הפצועים ומצבם. משרד החוץ ושגרירות ישראל בקוריאה, בתיאום עם חברות הביטוח והגורמים הרלוונטיים בדרום קוריאה, ממשיכים ללוות את פצועי התאונה ולוודא שהם מקבלים את הטיפול המתאים, על מנת שיוכלו לחזור לישראל בהקדם האפשרי.

טרגדיה בקוריאה הדרומית: ישראלית נהרגה ו-32 נפצעו בהתהפכות אוטובוס

סמנכ״ל פספורטכארד ומנהל המשלחת הרפואית אריאל קזניץ מסר: "בתוך פחות מ-24 שעות ביקרנו את כל מבוטחי פספורטכארד שהיו מאושפזים במספר רב של בתי חולים. המאמץ כרגע הוא להחזיר כמה שיותר מהם כבר מחר לישראל״.

14 פצועים ישארו בינתיים בבתי החולים בקוריאה להמשך טיפול רפואי (בהם ארבעה המוגדרים במצב קריטי). שגרירות ישראל בסיאול והמחלקה לישראלים בחו״ל במשרד החוץ פועלים על מנת שארונה של ההרוגה, מרגריטה שוורצברג ז״ל, יועבר לישראל בימים הקרובים. 

כזכור, בתאונה נהרגה מרגריטה שוורצברג, בת 60 מחדרה, ונפצעו 33 ישראלים נוספים בדרגות פציעה שונות, כאשר ארבעה מהם במצב קשה, תשעה במצב בינוני והשאר נפצעו באורח קל.