הסוף הטוב לסיפור הטראגי: שלושה שבועות אחרי שחילצו בלשי המשטרה כלב פצוע שנדקר על ידי חשוד ברצח כפול בדירה בנתניה, הצליח הווטרינר העירוני של עיריית נתניה ד"ר שי מלמן, להציל את חייו של הכלב והוא אומץ אתמול, על ידי בלש המשטרה.

כזכור, לפני כשלושה שבועות הוזעקו כוחות משטרה לדירה בעיר שבה נמצאו גופותיהם של בני זוג כשעליהן סימני דקירה רבים והם מוטלים על הרצפה עם שלוליות דם. תחילה סברו השוטרים כי מדובר בגופת אם ובנה ונעשה מאמץ קדחתני לאתר את הבעל אביו של הצעיר, אלא, שבדיקת גופת הקורבן שללה מכל וכל אפשרות כי מדובר בגופתו של הבן שכן חוקרי הזירה הבינו כי לא נמצא קעקוע על גופו.

בד בבד התברר כי מדובר בגופותיהם של בני זוג המתגוררים בדירה והחקירה שינתה פנים כשהחשוד במעשה היה בנם של השניים והוא אותר שעות אחדות לאחר מכן באחד הרחובות בעיר ונעצר.

אלא, שבין לבין, בתוך חיפוש בדירה זיהה אחד הבלשים כתמי דם על הרצפה שהובילו אותו אל אחד החדרים שם מצא כלב זאב מסוג רועה גרמני שמתבוסס בדמו ועליו סימני דקירה, זאת אחרי שהותקף על פי החשד על ידי החשוד ברצח הכפול. לוכד כלבים של עיריית נתניה שהגיע למקום סייע בחילוץ הכלב מסוג רועה גרמני כבן שמונה חודשים והוא הובהל במהירות למרפאה הוטרינרית העירונית שם קיבל טיפול מציל חיים מד"ר מלמן, שכלל מספר ניתוחים דחופים לאחר שנדקר בצווארו ובבטנו עי החשוד ברצח.

בתום הטיפול ולאחר שהתחזק מעט, הגיעו אתמול בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה למרפאה העירונית, שם נפגשו עם הצוות הרפואי שטיפל בו ובסיום בלש המשטרה אימץ את הכלב לביתו באמצעות עמותת הרצליה ונתניה אוהבות חיות.

מפקד יל"פ נתניה רפ"ק אוהד גולדברג: "לפני כשלושה שבועות כשהגענו לזירה קשה מאד של רצח כפול נכנס קצין הבילוש של התחנה ואיתר בתוך אחד החדרים כלב פצוע שמצבו אנוש כשהוא דקור בכל חלקי גופו, בסיוע הוטרינר העירוני, בוצעו פעולות להצלת חייו והיום אנחנו נמצאים במעמד מרגש כשאחד הבלשים מאמץ את הכלב לביתו . למרות האירוע הקשה שעברנו היום הכלב הזה מקבל חיים חדשים".

הוטרינר העירוני ד"ר שי מלמן משחזר: "הכלב הגיע אלינו ביום שישי לפני כשלושה שבועות כשהוא פצוע מריבוי דקירות וחתכים. ד"ר אלינה התחילה בפעולות לניסיונות החייאה והצטרפתי לניתוחים.  לא היה ברור אם מדובר בפצעים שניתנים לאיחוי. ביצענו תפירה של אזורים רבים והשארנו אותו להתעורר מההרדמה. בחלוף כשלוש ארבע שעות חזרה הוטרינרית לראות את מצבו ואיתרה אותו כשהוא שמח ונרגש, אכל ושתה. היום אני שמח שהוא נמסר לבלש ולמשפחה המקסימה ואני בטוח שהוא יטופל כמו שצריך".