יו"ר לשכת עורכי הדין לשעבר, אבי חימי, הגיע היום (שלישי) לחקירה בלהב 433. חימי, כזכור, חשוד בעבירות של מעשים מגונים והפרת אמונים, לאחר שביצע לכאורה מעשה מיני בזמן שיחת זום עם עורכת דין שביקשה את המלצתו לתפקיד שופטת. בפתח תוכניתו ב-103FM התייחס גיא פלג לפרשה שנחשפה בינואר האחרון: "הוא טוען שעשו לו חיסול".

ראש לשכת עורכי הדין לשעבר אבי חימי נחקר בחשד למעשה מגונה והפרת אמונים
"גרסתה שקרית ומופרכת": חימי הגיש תלונה נגד עורכת הדין שטענה נגדו
"תירוץ עלוב": עורכת הדין שנפגעה מחימי מגיבה לטענות הרומן

"חימי טען שמדובר היה ברומן ארוך בהסכמה, ושבעצם עשו לו חיסול", אמר, והוסיף: "להבנתנו, אחרי ישיבות על ישיבות בפרקליטות, הוחלט לחקור אותו גם על הפרת אמונים. אם אכן הטענה שלו נכונה והיה לו קשר רומנטי ממושך עם אותה עורכת דין, אזי היה צריך על פניו להימנע מלהמליץ עליה למשרת שיפוט".

עוד ציין פלג כי "מן הצד האחר, אם לא היה לו רומן ארוך שנים עם אותה עורכת דין, ואם היחסים האלה לא היו בהסכמה, אז התערטלות בפני אישה שלא בהסכמתה היא בהחלט עבירת מין. כך או כך כנראה סבורים בפרקליטות שיש מקום לחקור את חימי באזהרה, והוא אכן נחקר ברגעים אלה".

כזכור, העיתונאית אילה חסון פרסמה לפני כחמישה חודשים שעל פי החשד חימי ביצע בעצמו מעשה מגונה לכאורה במהלך שיחת וידאו עם עורכת דין שהיה עמה בקשר, ואף המליץ עליה לתפקיד שופטת. 

על פי הדיווח, בשנה האחרונה עורכת הדין פנתה לחימי כדי שימליץ עליה לתפקיד שופטת. מאותו הרגע לדברי עורכת הדין, כך נטען בדיווח, הוא שינה את היחס כאילו שהיא חייבת לו חוב. לאחר שעדכן אותה כי שלח מכתב המלצה, עורכת הדין קיבלה ממנו שיחת וידאו שבמהלכה, כך על פי הדיווח, הוא הפשיל את מכנסיו והחל לענג את עצמו מולה.

עורכת הדין, שהייתה המומה מהאירוע, תיעדה את המקרה. על פי הדיווח, לדבריה, הדבר נעשה ללא הסכמה ומדובר בהטרדה. היא שיתפה עורך דין בדבר, ולא התלוננה. בהמשך הגיש חימי תלונה נגדה ונתן את הסכמתו הוצאת איכונים של מכשירו הסלולרי "אשר הצלבתם עם איכוני עורכת הדין יפריכו לחלוטין את גרסתה השקרית כפי שנמסרה בתקשורת".