מנכ"ל חברת דלקים וגורמים בארגון הפשיעה של דומרני עצרו הבוקר (שני) בחשד לניהול מערך של הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בהיקף של מאות מיליונים באמצעות חברה באשקלון, המספקת דלקים לחברות שונות ביניהן למשרדי ממשלה שונים. את המעצר ביצעו שוטרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ) בלהב 433 בשיתוף עם יחידת חקירות מע"מ באר שבע.

חקיקת הרפורמה מתחדשת: ועדת החוקה תדון בצמצום עילת הסבירות
כבר לא שומרת בבטן: ההכרזה הגדולה של נסרין קדרי

שוטרי היאל"כ בלהב 433 פתחו בחקירה ביחד עם יחידת חקירות מע"מ באר שבע בחשד לפעילות פלילית של מנכ"ל החברה לסחר ושיווק בדלק ומוצרים נלווים באשקלון. 

מהחקירה עולה כי מנכ"ל החברה ביצע עבירות כלכליות באמצעות החברה, בין היתר הפצה וקיזוז של חשבוניות פיקטיביות בסכומים של מאות מיליוני שקלים ועבירות הלבנת הון. בין היתר נבדק הקשר שבין החברה לארגון הפשיעה של שלום דומרני.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אחד מהרכבים שנתפסו בבתיהם של החשודים בעבירות המס מהחברה למסחר ושיווק דלק (צילום: דוברות המשטרה)
אחד מהרכבים שנתפסו בבתיהם של החשודים בעבירות המס מהחברה למסחר ושיווק דלק (צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר כאמור החקירה הפכה לגלויה עם מעצרם של מנכ"ל חברת הדלקים וחשודים נוספים, תושבי ירושלים, חיפה, תל אביב וחולון. במהלך חיפושים שנערכו הבוקר בבתיהם ובמשרדיהם של החשודים, נתפס רכוש רב הכולל הין היתר רכבי יוקרה, עשרות משאיות, נכסי נדל"ן ועוד.

החקירה מתנהלת בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, חקירות מע"מ תל אביב וירושלים, יחידת הביקורת לפשיעה חמורה ברשות המיסים, יחידת החילוט במשרד האפוטרופוס הכללי ובליווי המחלקה המשפטית ברשות המיסים ופרקליטות אזרחית מחוז תל אביב.