כתב אישום הוגש לאחרונה נגד שני צעירים תושבי הנגב, חמיד אבו סולב וקארם חמישי, בגין שוד ותקיפה של נער בבאר שבע.

תושב באר שבע נאשם בסחיטת מאות אלפים באמצעות אסיר שהורשע ברצח
חשד: זרק כוסות זכוכית וירה מנשק לעבר בני משפחתו בעקבות סכסוך

מכתב האישום עולה כי לפני כמה שבועות, בשעות הערב המוקדמות, ישב הקורבן – נער כבן 15 על ספסל בבאר שבע כשבידו טלפון נייד. אל המקום הגיעו ברכב שני הנאשמים וביקשו את מכשירו הנייד כדי לבצע שיחה. לאחר שסירב, אמרו לו הנאשמים: "תביא את הטלפון שלך, אתה לא רואה שאנחנו במצוקה".

הקטין השיב כי הוא בעצמו משוחח בטלפון, ולדרישת אחד הנאשמים – התקרב לרכב והראה להם את המכשיר הנייד כדי להוכיח שדבריו אמת. בשלב זה הנאשם קארם חטף את הנייד מידו, והנער נתלה על הרכב של הנאשמים בניסיון להשיב את מכשירו.

בעוד הקטין תלוי על חלון הרכב, כשפלג גופו העליון בתוך הרכב החל אבו סולב בנסיעה מהירה, תוך שהם מכים בפניו של הקטין וקארם אף בעט בו, וכתוצאה מכך נפלה לו הנעל. הקורבן שחרר את אחיזתו מהרכב ונפל לקרקע, ולקח עמו את הנעל. בשלב מאוחר יותר, חזרו הנאשמים למקום והחליפו את המכשיר הנייד בתמורה לנעל.

כאשר הגיעו שוטרים לעצור את אבו סולב הוא החל להימלט ברכבו ולאחר מעצרו אף תקף את השוטרים בין היתר ירק עליהם, נשך אותם, קילל אותם ואף איים עליהם: "אני אחפש אותך בחוץ".

לנאשמים יוחסו עבירות שוד וחבלה בכוונה מחמירה ולאבו סולב יוחסו גם עבירות של איומים, תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.