שלושה צעירים מאזור הדרום, שהיו קטינים כבני 17-16 בעת המעשים, הורשעו היום (רביעי) בפגיעות מיניות חמורות בקטינה. 

ברגע האחרון: פדופיל משוחרר תכנן לקיים מפגש מיני עם קטין - ונעצר

בית המשפט סקר את הוראות חוק הנוער ואת פסיקת בית המשפט העליון שלפיהם בעת שפיטת קטינים, על בית המשפט לתת משקל משמעותי לשיקולי שיקומם. מנגד, נקבע בפסיקה כי קטינות אינה מהווה חסינות, כי היא אינה מאיינת את שיקולי הענישה האחרים, וכי במקרה המתאים לא יירתע בית המשפט מהטלת עונש מאסר ממש על קטין.

בנוסף, קבע בית המשפט כי חומרת העבירות שביצעו הנאשמים, היא נסיבה בעלת משקל רב בעת גזירת עונשם, ויש בה כדי להטות את הכף להעדפת האינטרס הציבורי ושיקולי הגמול וההרתעה, על פני שיקולי השיקום הנובעים מקטינותם ומההליכים הטיפוליים שעברו, כל זאת בעיקר כאשר מדובר בקטינים שאינם קרובים לגיל האחריות הפלילית, אלא היו בוגרים יחסית וקרובים לגיל בגירות. 

בית המשפט החליט לדון את הנאשמים לעונשי מאסר משמעותיים ופיצוי למתלוננת, וזאת לאור חומרת המעשים ולאור הנזק הרב שנגרם למתלוננת, כדלקמן: על אחד הקטינים הוטל עונש מאסר בפועל למשך 10 שנים ופיצוי למתלוננת בסך 120,000 שקלים. על נאשם נוסף הוטל עונש מאסר בפועל למשך 6 שנים ופיצוי המתלוננת בסך 80,000 שקלים; ועל הנאשם השלישי הוטל עונש מאסר בפועל למשך 4 וחצי שנים ופיצוי המתלוננת בסך 60,000 שקלים.