פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד שלושה תושבי תל שבע הנאשמים שהבריחו מירדן לארץ 30 אקדחים ותחמושת, בתום חקירה של יחידת מג"ן של מרחב נגב של המשטרה.

דקרה בסכין ואיימה לרצוח את בן זוגה לשעבר | צפו בתיעוד
בית המשפט העליון על הרצח בשפרעם: "רצח מתוכנן מראש ומחריד"

מכתבי האישום עולה כי בתחילת החודש נפגשו הנאשמים, וודיע אבו רקייק, בן 45, עווד אבו רקייק בן 22 ומחמד אבו רקייק בן 24, בסמוך לביתם וקשרו קשר לייבא 30 אקדחים שיובאו מירדן. לאור האמור, סוכם כי מחמד ועווד יגיעו לנקודה בעומק השטח, בסמוך לגבול עם ירדן על כביש 90 ויאספו משם אקדחים. לשם כך מסר וודיע לשניים מכשיר טלפון "מבצעי", אליו שלח בין היתר את נקודת ההברחה וכן את פרטי ההתקשרות של איש הקשר הירדני. בסמוך לפגישה החלו מחמד ועווד בנסיעה לכיוון נקודת ההברחה. במהלך הנסיעה שוחחו השניים הן עם איש הקשר הירדני והן עם וודיע.

בשלב מסוים, ירד מחמד מן הרכב ונכנס רגלית, לשטח לכיוון גדר הגבול עם ירדן, וזאת על מנת להביא את האקדחים המוברחים. בהכוונתו של וודיע, הגיע מחמד לנקודת ההברחה, אסף משם שק ובו האקדחים. לאחר מכן התקשר לעווד והכווין אותו להגיע לנקודת הברחה על מנת לאסוף אותו ואת האקדחים. לאחר שהחלו השניים בנסיעה לכיוון צפון, הורה להם וודיע להגיע עם השק, בחזרה ליישוב תל שבע. מחמד ועווד המשיכו בנסיעה מהירה, עד אשר נעצרו על ידי בלשי יחידת מגן וכוחות משטרה נוספים. בתא המטען של רכבם נמצאו 30 אקדחים מסוג גלוק; 59 מחסניות; 28 אמצעי פלסטיק לטעינת כדורים; 8 תוספות לידית אחיזה ו-4 מברשות לניקוי אקדח.

לנאשמים יוחסו עבירות של ייבוא נשק ונשיאה והובלה של נשק.