בית המשפט העליון דחה היום (שני) את ערעורו של אדם על העונש שהוטל עליו לאחר שהורשע כי ביצע מעשה סדום ומעשה מגונה באישה, אותה הכיר במסגרת אתר הכרויות לציבור הדתי.

מיליוני שקלים ורכבי יוקרה: התפיסה הגדולה בעראבה וסכנין
חוזר לבית המשפט: עדותו של ינון מגל צפויה להימשך היום

על פי כתב האישום, הנאשם שכנע את המתלוננת לבוא איתו לדירה שלו, והמתלוננת הלכה איתו. השניים ישבו על הספה בדירתו של הנאשם וצפו בטלוויזיה. הנאשם ניסה לחבק את המתלוננת אך בתגובה היא התרחקה ממנו. הוא התקרב אליה, אחז בידה והיא ביקשה שיוריד את ידיו. הוא התיישב על ברכיה ומשך אותה למצב שכיבה תוך שהיא מתנגדת ומבקשת שיפסיק.

לאחר מכן הוא התיישב על החזה שלה, והיא התקשתה לנשום וביקשה שיפסיק. בזמן שהוא ישב על חזה המתלוננת, הנאשם אחז ביד האחת את הידיים שלה מעל הראש שלה וביד השנייה לחץ על הלסת שלה כדי לפתוח את פיה. כך הוא החדיר את איבר מינו לפיה של המתלוננת עד שהגיע לסיפוקו בתוך פיה. לאחר מכן, המתלוננת עזבה את דירתו. במהלך האירוע, הנאשם אמר למתלוננת כי הוא מקושר למשפחת פשע ואם היא תתלונן עליו הוא "ידאג שהיא תיעלם".

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קבע כי הנאשם ירצה 5.5 שנות מאסר בגין המעשה המחריד. העונש המרבי הקבוע בחוק למעשים אלה, הוא 16 שנות מאסר.

הנאשם ערער לבית המשפט העליון בבקשה להקל את העונש שהוטל עליו, אך השופט דוד מינץ כתב כי בתסקיר נפגעת העבירה "מפורט כי המתלוננת תיארה התדרדרות במחלותיה הפיזיות והנפשיות בעקבות האירוע ואת קשייה לחזור לתעסוקתה הקודמת טרם האירוע" וכי "בשים לב לצורך בענישה משמעותית בגין עבירות מין אין כל הצדקה להתערב בעונש שהושת על המערער".