כחודש אחרי שמצא תושב נתניה בן 20 את מותו בתאונת פגע וברח קטלנית במהלכה נפגע על ידי נהג טרקטור שנמלט מהזירה, הצליחו שוטרי מחוז מרכז לאתר תושב אזור חברון כחשוד המעשה. על פי החשד, הוא נהג בטרקטור שהיה מעורב בתאונה ונמלט מהזירה תוך שהוא מפקיר את הצעיר פצוע ומדמם ברכבו עד שמצא את מותו.

ניסיון הרצח בנווה יעקב: כתב אישום יוגש נגד אחים תאומים שביצעו את הירי
רצח דיאנה דדבייב: "אמיר רז כאילו התרגש לקראת האירוע, כמי שמוודא הריגה"

עולה כי חוקרי היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב שרון ובוחני התנועה פתחו לפני כחודש בחקירה מואצת, מיד לאחר קבלת דיווח על תאונת דרכים קטלנית, במהלכה נמלט מהזירה נהג טרקטור שהיה מעורב בתאונה בכביש 20 סמוך לקיבוץ יקום. 

כאמור, מותו של נהג הרכב הפרטי נקבע בהמשך ואילו במשטרה עשו מאמצים קדחתניים להתחקות אחר נהג הטרקטור. בתום חקירה מואצת תוך השקעת כלל האמצעים העומדים לרשות המשטרה, לרבות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים הצליחו בסופו של דבריו שוטרי מחוז מרכז לאתר ולעצור את החשוד כי נהג בטרקטור ולהביאו לחקירה.

נציין, כי קודם לכן עצרו שוטרי מחוז מרכז חשוד במעורבות העובד באתר ועם התקדמות החקירה הצליחו החוקרים לאתר את זהותו של החשוד בנהיגה בטרקטור, שנמלט לאזור חברון מאז האירוע.

אתמול כאמור, בסיוע היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב יהודה עצרו השוטרים את החשוד - תושב יטא והוא הובא לחקירה במשרדי יל"פ שרון. בתום חקירתו, החשוד נכלא והיום הוא יובא לדיון בבית משפט השלום בפתח תקווה בבקשה להאריך את מעצרו.