פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד שלומי לוי, צעיר בן 21 תושב טירת הכרמל,  בגין עבירות של המתה בקלות דעת, הפקרה, פריצה לרכב , זאת לאחר שגנב רכב ודרס למוות את מירי מסיקה בת ה-48.

תפנית דרמטית בחקירת תאונת פגע וברח בטירת הכרמל

מכתב האישום עלה כי לפני מספר שבועות פרץ לוי לרכב בטירת הכרמל וגנב ממנו מפתח ושלט שהיה מונח בתוך הרכב ושייך לרכב אחר. באמצעות השלט פרץ לוי את הרכב השני ועל אף שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה החל לנהוג בו ברחבי העיר. במהלך נסיעתו, פגע לוי ברכב שחנה בצד, חצה צומת ברמזור אדום ופגע בעמוד המוצב על אי תנועה.

לוי המשיך בנסיעתו במהירות, איבד שליטה על הרכב, סטה מכיוון נסיעתו, עלה על שטח ההפרדה ופגע בעמוד תמרור, המשיך בתנועה לנתיב הנגדי ופגע במנוחה שחצתה את הכביש במעבר החציה. למרות הפגיעה לוי המשיך בנסיעה ונעצר כאשר הרכב נתקע על חומת אבן. כתוצאה מהתאונה נגרם מותה של הולכת הרגל במקום. לוי, אשר ידע כי הוא פגע עם הרכב במנוחה, יצא מהרכב וברח מהמקום בשלב מאוחר יותר נעצר על ידי המשטרה בביתו.

ללוי יוחסו עבירות של המתה בקלות דעת, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה ללא ביטוח, פריצה לרכב לשם גניבה, ניסיון לפריצה לרכב  לשם גניבה, גניבת  רכב, גרימת נזק לרכוש, אי ציות לתמרור אור אדום, אי מתן זכות קדימה במעבר חציה.