עורכת הדין שירה ניר המייצגת את ליעד אדרי, הנאשם היחיד ברצח של יואל להנגהל, אומרת בשיחה עם "מעריב" כי אין הסדר טיעון בין אדרי לפרקליטות, וכי היא מתכוונת ללכת עד הסוף.

"קיימת חולשה בראיות": התפתחות דרמטית בפרשת רצח יואל להנגהל
רצח יואל להנגהל: פוטר השוטר שנאשם בשיבוש החקירה

גם לפי גורמים בפרקליטות, לא התקיים שום משא ומתן רשמי על הסדר טיעון, ובוודאי שהפרקליטות לא הסכימה לרדת מהאישום נגד אדרי בעבירת הרצח. לא נערכה פנייה רשמית מהפרקליטות או אל הפרקליטות בעניין הסדר טיעון לאדרי. בשיחה עם "מעריב", אמרה ניר: "אין עסקה, אנחנו הולכים עד הסוף. יש פה מחדלים מטורפים שהתחילו במשטרה, ממשיכים בהתנהלות הפרקליטות והייצוג הקודם של ליעד".

כזכור, בנובמבר 2022 הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד ליאור אדרי, תושב קריית שמונה בן 21, אשר מיוחסת לו עבירת רצח של יואל להנגהל, תלמיד ישיבה בן 18 מנוף הגליל, שנדקר בחודש שעבר למוות באירוע אלימות בקריית שמונה. מחקירת המשטרה עלה כי במרכז העיר קריית שמונה אירעה קטטה בין המנוח לבין ילדים שחגגו יום הולדת במועדון הסמוך למקום - הרקע לקטטה היה חשדם של הילדים כי להנגהל תוקף את בת זוגתו.

בעקבות הגעה של שוטרים למקום המנוח וחבריו עזבו את המקום והילדים חזרו למסיבת יום ההולדת, אך בהמשך להנגהל וחבריו חזרו למקום הקטטה לשם התאספו שוב הילדים שבילו במועדון ואליהם הצטרפו חברים נוספים.

בין הצדדים התפתח עימות קולני עד שחברו של להנגהל דחף את אדרי והתפתחה קטטה אלימה בה כל צד תקף את השני. בשלב מסוים אדרי בעט בלהנגהל ובהמשך דקר את להנגהל בבטנו ונמלט מהמקום, וקודם לכן ביקש מאחד הילדים להסתיר את הסכין. במקביל, אחת הנערות שהבחינה בלהנגהל מתמוטט הזמינה אמבולנס שפינה אותו לבית החולים במצב אנוש.