אם ובנה, תושבי ירושלים, נעצרו היום (שני) לחקירה בימ״ר ירושלים בחשד לסחיטה באיומים, תקיפה, הלבנת הון ועוד, בהיקף של למעלה ממיליון ש״ח.

כתב אישום יוגש נגד דרשן משועפאט לאחר שהסית לביצוע פיגועים במסגד
אישום: תושבי הצפון גנבו טילים ותחמושת מכוח צה"ל

מוקדם יותר השנה, עצרו בלשי ימ״ר ירושלים חשוד בגין החזקת אקדח שלא כחוק בירושלים. לאחר שנחקר במשטרה הוגש נגדו כתב אישום וההליך המשפטי בעניינו מתנהל בימים אלו כשהוא בכלא.

במהלך חקירתו התברר גם לחוקרי המשטרה, כי עפ״י החשד הנאשם ואמו מנהלים קו הלוואות בניגוד לחוק. בנוסף התברר כי לווים שלוו כספים מהם ולא החזירו אותם בזמן, אוימו והותקפו על ידי הנאשם או מי מטעמו. בעקבות חשדות אלו נפתחה חקירה נוספת ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים.

הפריטים שנתפסו בפעילות (צילום: דוברות המשטרה)
הפריטים שנתפסו בפעילות (צילום: דוברות המשטרה)

תיעוד מהמעצר שבוצע הבוקר בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
תיעוד מהמעצר שבוצע הבוקר בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

כאמור, היום עצרו בלשי ימ״ר ירושלים את הנאשם מהכלא, ואת אמו המתגוררת בירושלים. בחיפוש שנערך בבית, אותרו ונתפסו ע״י השוטרים 54,170 ש״ח ומאות דולרים במזומן, כדורי אקדח, פלאפונים ומחשבים ניידים, מסמכים שונים ועוד.

החשודים נלקחו לחקירה במשטרה בחשד להלבנת הון, סחיטה ואיומים, שיבוש הליכי חקירה, תקיפה ועבירות מס. עפ״י החשד השניים הלוו כספים בניגוד לחוק בהיקף מצטבר של למעלה ממיליון ש״ח לעשרות לווים, וחלק מאלו שלא עמדו בהחזרים אוימו, נסחטו ואף הותקפו על ידיהם. החשודים נלקחו לחקירה בימ״ר ירושלים, והחקירה נמשכת במטרה למצות עמם את הדין.