בתוך 24 שעות: חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב איילון במשטרה הצליחו לפענח רצח של צעיר מחולון בשם ויסקו ארגושווילי ז"ל מיום ה-27 בנובמבר. אתמול (שני) הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד במעשה, יוסי חדד.

החקירה החלה ביום ה-27 לנובמבר עם קבלת דיווח על אודות אירוע דקירה בחולון ברחוב התותחנים, במהלכו צוות מד"א שהגיע למקום פינה את הקורבן, תושב חולון בן 21, לבית החולים וולפסון כשמצבו מוגדר קשה. מותו נקבע כעבור שעות אחדות בבית החולים. 

חוקרי המשטרה שהוזעקו לזירה פתחו בחקירה מואצת, ובהערכת מצב שהתקיימה בסמוך לאירוע בזירת הרצח הוטלה החקירה על היל"פ במרחב איילון. אלו החלו ביחד עם חוקרי תחנת חולון לאתר מצלמות אבטחה, לגבות עדויות ולבצע פעולות טכנולוגיות שהובילו לזיהוי החשוד באירוע.

רכב משטרה ומשאית, ארכיון (צילום: רוני שוצר, פלאש 90)
רכב משטרה ומשאית, ארכיון (צילום: רוני שוצר, פלאש 90)

לאחר מספר שעות, עלה חשד כי החשוד מתכנן להימלט ולעזוב את הארץ. היערכות השוטרים והתחקות אחר צעדיו, הובילו למעצרו בשדה התעופה עוד באותו היום, רגע לפני שהוא נמלט ועולה על טיסה לחו"ל.

מהחקירה עלה החשד לפיו הרקע לאירוע הוא סכסוך כספי, בעקבותיו הגיע החשוד יוסי חדד, תושב חולון בן 22, לאזור ביתו של הקורבן וקרא לו לצאת החוצה. במהלך הוויכוח שהתגלע ביניהם, החשוד דקר בסכין את הקורבן ונמלט מהמקום.

כאמור, עם התקדמות החקירה והתחזקות התשתית הראייתית נגד החשוד, מעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. אתמול הוגשה הצהרת תובע ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.