משטרת מסובים ניהלה בשבועות האחרונים פרשייה חמורה נגד גנבי אופנועים אשר הובילה להגשת כתבי אישום נגד שני חשודים בגין גניבת 12 אופנועים/קטנועים.

ברקע הליך משפטי: כספי חתונה נשדדו באלימות | פרסום ראשון
"ללא חמלה": שופטת פסלה את עצמה מלדון בתיק | פרסום ראשון

במסגרת המאבק נגד גניבות כלי רכב בדגש על אופנועים מאזור המרכז ות"א, התפתחה חקירה משמעותית בתחנת משטרת מסובים, בעקבות דיווח שהתקבל בתאריך 6.11.23, אודות חשודים עם פנס המתצפתים על כלי רכב ברחוב הרמה בגני תקווה. 

כוחות משטרה מתחנת מסובים ויס"מ ת"א, הגיעו במהירות למקום והצליחו לאתר ולעצור שלושה חשודים, לאחר שמנעו מהם גניבה של אופנוע באזור. במהלך החיפוש תפסו השוטרים כלי פריצה שהיו ברשות החשודים כגון: מחבר המשמש להתנעת אופנועים, מברג ומספריים המשמשים לשבירת מנעולים.

החשודים בסיוע אחרים גנבו את האופנוע, פירקו את הפלסטיקה וגררו אותו לתחילת הרחוב. השוטרים עצרו את שלושת החשודים (19 מאור יהודה, 18, 20 מכפר קאסם) והם הועברו לחקירה במשטרת מסובים.

במסגרת החקירה שהתנהלה בתחנת מסובים הצליחו החוקרים להתחקות אחר חשוד נוסף ובתאריך 12.12.23 עצרו את החשוד, בן 20 מאור יהודה לחקירה. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת.

ק' נוער תחנת מסובים- פקד רן מוזס (צילום :משטרת ישראל)

במסגרת פעולות חקירה מורכבות בסיוע של אמצעים טכנולוגיים, גילו החוקרים כי שני החשודים נטלו חלק בגניבות נוספות של אופנועים מהערים תל אביב, רמת גן, קרית אונו, גני תקווה ואור יהודה החל מתאריך 15.6.23 ועד תאריך 6.11.23.

עפ"י החשד, החשודים גנבו את האופנועים לשם מכירתם בשטחי איו"ש, כאשר גבו 3,000 ש"ח על אופנוע רגיל ו-9,000 ש"ח על אופנוע מסוג tmx/ mt.

עם סיומה של חקירה הוגש כתב אישום עם 12 אישומים ע"י יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, נגד שני חשודים, החשוד (19) בעבירות גניבת רכב, החזקת כלי פריצה לרכב, ניסיון גניבת רכב בצוותא, ונגד החשוד (20) בעבירות נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה לסוג הרכב, חבלה במזיד ברכב, גניבת רכב ואיומים וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים.