המשטרה איתרה כעת (שלישי) שרידי פריט אמל"ח ברכב בנתניה. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. 

ממצא דרמטי בנצרת: רכב יוקרה מסוג אאודי אותר ובו מיגון נגד ירי
בפעם החמישית בתוך שבוע: שרידי פריט אמל"ח אותרו סמוך לבניין

כאמור, המשטרה פתחה כעת בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע ברחוב טום לנטוס בעיר נתניה, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח ברכב במקום. במקום ישנו פצוע באורח קשה, אך טרם ידועה זהותו של מקבל הטיפול הרפואי בזירה. 

השימוש שעושים העבריינים באמצעי לחימה במסגרת הסכסוכים ביניהם, צובר בימים האחרונה תאוצה משמעותית, בעיקר בערים נתניה ופתח תקווה, כאשר במסגרת אותם אירועים נשקפת סכנת חיים ממשית לאזרחים תמימים המתגוררים בסמיכות לאותן זירות אלימות. במשטרה רואים את האירועים האחרונים בחומרה רבה, ומפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, הנחה לפעול ביתר שאת על מנת להתחקות אחר חשודים המעורבים באותם אירועים קשים. בינתיים, מרבית האירועים הסתיימו ללא פגיעות בנפש, אולם המסר הוא ברור, תוך ניסיונות להלך איימים ולהעביר אזהרות גם במחיר של סיכון חיי אדם. 

פיצוץ הרכב בנתניה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
פיצוץ הרכב בנתניה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.