ארבעה חודשים וחצי אחרי שהוגש נגדר אורי יערי, 44 מכפר טרומן כתב אישום בבית משפט השלום בפתח תקווה בגין קשירת קשר לביצוע פשע וזאת אחרי שתכנן ויזם לפגוע בפרודתו איתה החל הליך גירושין, עצרה שוטרי תחנת ראש העין חשוד נוסף תושב בית חנינא שבמזרח ירושלים שאמור היה להוציא את המזימה אל הפועל.

אם ובנה נהרגו מירי נ"ט; בצפון נערכים להתקפה חריגה של חיזבאללה
הצבא מפחד מהלובי של חיל האוויר: האלוף בריק סוגר חשבון עם הטייסים

על פי החשד כפי שכבר נחשף בעבר, הבעל יערי, שהגיע לתקן את רכבו במוסך בחברון, שיתף את בעל המוסך במצוקה אליה נקלע במסגרת הליך הגירושין מפרודתו ושאל אם יש ביכולתו לגייס עבורו בתמורה לתשלום, מי שישאיר אותה נכה ויביים תאונת דרכים.

בעל המוסך הפנה את יערי אל שני תושבי מזרח ירושלים ולאחר משא ומתן נקבע כי יערי ישלם לשניים סכום של 300 אלף שקלים בתמורה לביצוע המשימה. אלא, שבסופו של יום המשימה לא יצאה אל הפועל כיוון שיערי סירב לשלם לשניים דמי קדימה בסך 120 אלף שקלים גם אחרי שאלו ניסו להסביר כי הכספים מיועדים לרכישת רכב בסכום של 45 אלף שקלים וכן לתשלום לנהג שידרוס את אשתו בנפרד.

בשלב הזה הפך יערי לקורבן בעצמו שעה ששני המתנקשים שביקש לשכור את שירותיהם החלו לסחוט אותו ואף הגיעו לביתו במטרה לאיים עליו.

בספטמבר הגישה הפרקליטות כתבי אישום כנגד יערי, בעל המוסך וכן כנגד אחד המתנקשים המיועדים, ואילו מתנקש נוסף שהה בבריחה עד שנעצר כאמור בשבת האחרונה על ידי בלשי משטרת ראש העין בביתו שבבית חנינא.

בתום חקירתו הוא נכלא ומעצרו הוארך בבית משפט עד ליום שלישי ה-16 בינואר. החקירה בעניינו נמשכת.