המחלקה לחקירות שוטרים חוקרת טענות של עצור שטען כי שוטרים פעלו נגדו באלימות במהלך מעצרו. העצור נחקר בחשד לעבירות נשק. על פי עורך דינו, עו"ד וסים דכוור מהסניגוריה הציבורית, העצור הופשט בשירותים וכאשר הוא היה עירום תקפו אותו חמישה שוטרים בבעיטות באשכיו וסטירות לפנים. המשטרה השיבה לטענות כי לא היו לשוטרים באירוע מצלמות גוף בגלל "תקלה טכנית".

נשים יבחרו רבנים? הפסיקה הדרמטית של בג"ץ
הציעה כריך חזיר לחסיד חב"ד - וזומנה לחקירה במשטרה

בבית המשפט, אמר עו"ד דכוור: "מה שקורה בחדרי החקירה זה הזוי. אין דין ואין דיין לשוטרים האלה שעצרו את המשיב. אחד מהשוטרים כותב שיש תקלה במצלמות. לא פלא, כי איפה שהוא נעצר הוא הוכנס לשירותים, הורידו לו את הבגדים וסליחה על הביטוי – כיסחו אותו במכות".

עו"ד דכוור הוסיף, ודרש להעביר את התיק למח"ש: "מדובר בנסיבות מעצר קשות ביותר על ידי חיות אדם. למה לעשות דברים כאלה, אני לא מבין". לאור הטענות על האלימות הקשה של השוטרים, השופט עמיר שקד הורה על העברת הפרוטוקול וההחלטה שלו למח"ש והדגיש לפני נציגת המשטרה כי "אין לנקוט באלימות כלפי עצורים".

עו"ד וסים דכוור שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית: "מדובר בצעיר נורמטיבי שהשוטרים עצרו  ללא כל סיבה. הוא נלקח לשירותים ליד הר הבית הופשט מבגדיו והותקף על ידי השוטרים. גם במקרה זה כמו במקרים אחרים, מצלמות הגוף של השוטרים לא פעלו".

"יתר על כן, למרות הוראת בית המשפט המשטרה לא בדקה את מצלמות האבטחה שנמצאות במקום. בית המשפט קיבלצאת טענותינו והורה על שחרר הצעיר. אנו מצפים ממח"ש לחקור את המקרה ביסודיות, לא ייתכן ששוטרים יפעלו בניגוד לחוק וירמסו זכויות בסיסיות של חשודים".

ממשטרת ישראל נמסר: "האירוע נחקר על ידי המחלקה לחקירות שוטרים ובהתאם לכך לא נוכל להתייחס לנסיבות ולפרטי האירוע".