נתפס בפעם השישית: תושב מזרח ירושלים בשנות ה-40 לחייו נתפס אמש (שני) על ידי השוטרים בירושלים נוהג ברכב על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו ובניגוד לפסילה העומדת נגדו. זאת הפעם השישית בה נתפס נוהג ובסיום חקירתו נכלא. הבוקר כבר הגישה נגדו יחידת תביעות תעבורה ירושלים כתב אישום ובקשה להורות על המשך מעצרו.

מעבדת סמים עם אלפי שתילי קנאביס אותרה בראשון לציון | צפו בתיעוד
כתב אישום באלימות ואיומים נמחק בגלל שאמה של הנאשמת נהרגה ב- 7/10

החשוד נתפס נוהג ברכב על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו ובניגוד לפסילת רישיון או אפשרות להוציא כזה, שהושתו כלפיו על ידי בימ"ש. אתמול, במהלך פעילות אכיפה שערכה יחידת סיירת האופנועים ממערך התנועה בעיר, זיהה השוטר בנאשם נוהג ברכב כאשר מבצע עבירת תעבורה, במהלכה חצה צומת בניגוד לתמרור המורה על כיוון הנסיעה, ועל כן הורה לנהג החשוד לעצור לבדיקה. 

במהלך בדיקתו של הנאשם, ולאחר שניסה הנאשם להתחזות אף לאחיו אך ללא הצלחה הודות לבדיקת טביעת אצבע שבוצעה, גילה השוטר כי מדובר בתושב אבו-תור, וכי זאת הפעם השישית בה נתפס והורשע בגין אותה עבירה. בנוסף, רישיונו, או אפשרות להוציא כזה, נפסל על ידי בימ"ש לתקופה של שלוש שנים שהפר כעת, ולחובתו תקופת מאסר על תנאי.

בשל חומרת מעשיו החוזרים ונשנים, הנאשם נעצר והועבר לחקירה בלשכת התנועה המחוזית שבסיומה נכלא ורכבו הושבת מנהלית על ידי קצין משטרה למשך 30 ימים.

כבר הבוקר, הכינה והגישה יחידת תביעות תעבורה ירושלים כתב אישום נגדו שהוגש לבית המשפט בגין עבירות של נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון ונהיגת רכב ללא ביטוח, לצד בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים. במהלך דיון שהתקיים, נעתר בית המשפט לבקשת התביעה המשטרתית ומעצרו הוארך עד החלטה אחרת.