בית המשפט הצבאי לערעורים החמיר את עונשו של המחבל אחמד מסאלמה אשר דקר בשנת 2018 את אהרון הלר בכפר בית ג'אלא באמצעות סכין יפנית. הדוקר נעצר ונגזרו עליו 15 וחצי שנות מאסר. הפרקליטות הצבאית ערערה על עונשו של המחבל. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו ליווה את נפגע העבירה בדיוני הערעור. בית המשפט קיבל את הערעור והחמיר את עונשו של המחבל ל 20 שנות מאסר. עו"ד חיים בלייכר: "מדובר במחבל שבא לרצוח יהודי רק בשל היותו יהודי ועל עצם רצונו לרצוח יש לגזור על המחבל שנות מאסר ארוכות"

בית המשפט הצבאי לערעורים פסק כי המחבל אחמד מסאלמה אשר דקר את אהרון בכפר בית ג'אלא הסמוך לירושלים בסכין בשנת 2018 ירצה 20 שנות מאסר. המחבל זיהה את הלר יוצא מחנות, ודקר אותו באמצעות סכין יפנית בראשו ובפניו לא פחות מתשע פעמים. הלר הצליח להיחלץ מהמחבל כשהוא שותת דם, והמחבל נמלט מהזירה. בני משפחתו של המחבל הסגירו אותו לכוחות הביטחון. 

לפני כשלוש שנים גזר בית הדין הצבאי 15 וחצי שנות מאסר על המחבל, זאת למרות בקשת הפרקליטות לענישה של בין 19 ל 25 שנות מאסר. הפרקליטות הצבאית ערערה על עונשו של המחבל. עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו ליווה את נפגע העבירה בדיוני הערעור. אתמול (ד'), קיבל בית המשפט בראשות הרכב השופטים יאיר תירוש, עודד מאור וחיה זנדברג את ערעור הפרקליטות הצבאית, דחה את ערעורו של המחבל וקבע כי עונשו יוחמר ל 20 שנות מאסר. 

בגזר הדין כתבו השופטים בין היתר כי: "המשיב תקף את הקורבן ולא חדל תוך נחישות רבה לבצע את זממו. המשיב כינה את נפגע העבירה "יהודי", דבר ההופך אותו לחלק מקבוצה אותה יש להרוג. מעשיו של המשיב הם מעשי שנאה לאדם שלא עשה לו מאומה והסיבה היחידה לניסיון לרצוח אותו הוא מוצאו הלאומי".

אהרון הלר הגיב להחלטת בית המשפט ואמר: "אני מברך את הפרקילטות על הגשת הערעור ואת שופטי בית המשפט על ההחלטה הנבונה להחמיר בעונשו של המחבל. דווקא בימים אלו חשוב מאוד שתהיה יד קשה מול הטרור ולא רפיסות".

עו"ד חיים בלייכר ברך על החלטת בית הדין ואמר: "מדובר בפסק דין חשוב שקובע רף ענישה גבוה לניסיון לרצח אף שמדובר בפציעה קלה של נפגע העבירה. כפי שציינו השופטים בפסק הדין מדובר במחבל שבא לרצוח יהודי רק בשל היותו יהודי ועל עצם רצונו לרצוח יש לגזור על המחבל שנות מאסר ארוכות גם אם בסופו של דבר היהודי ניצל מהדקירה".