המשטרה איתרה הלילה (בין שני לשלישי) שרידי פריט אמל"ח בכניסה לבניין בכפר סבא, חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. שוטרי תחנת כפר סבא פתחו את החקירה עם קבלת דיווח בדבר קול נפץ שנשמע בכניסה לבניין בעיר בשכונת בת גלים, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח במקום. אין נפגעים ונגרם נזק קל בלבד.

הטריד קטינה ואיים על המאבטחים: תושב תל אביב נעצר
פרקליט מהפרקליטות עוכב לחקירה בחשד לשימוש לרעה בכוחו

בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

בנוסף, אותרו הלילה שרידי פריטי אמל"ח בחצר בית בפתח תקווה ורימון נוסף שלא התפוצץ ובכניסה לעסק בנתניה - ללא נפגעים. חבלני המשטרה הגיעו לזירות האירועים והעבירו את הממצאים להמשך מיצוי חקירות.

יחד עם זאת, מסתבר שבאמצע הלילה, הבחינה דיירת שיצאה החוצה שיש גם רימון בחצר הבית שלה. חבלן משטרה שהגיע למקום אסף את הרימון.

אי אפשר להתעלם מהעובדה שב-14 לחודש היה רימון שגרם נזק כבד בכניסה לבניין. לפני כן בשכונת ישראל ישעיהו בוצע ירי מאסיבי לעבר חדר מדרגות ואירועים שחוזרים על עצמם בתקופה האחרונה בפתח תקווה.