ישנם כאלה שמחפשים להימנע מהתקלות עם שוטרים ויש שרוצים שיחשבו שהם אישי ציבור הזכאים להקלות מרחיקות לכת. אחד מהם, הוא צעיר בן 21, תושב ירושלים, שבניגוד לחוק הפעיל ברכב פרטי שבו נהג "צ'קלקה" וזאת על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם. כשנעצר על ידי שוטרים לבדיקת רכבו, ניסה להסביר: "אני רוצה לעשות רושם על המקורבים אליי".

הנימוק הזה כמובן לא יעמוד לזכותו, שכן בחיפוש על גופו נתפס אקדח גלוק ומחסנית ובה תחמושת של כדורי 9 מ"מ. הצעיר טען כי מדובר באקדח איירסופט וכי התחמושת נועדה להרשים את חבריו. במהלך היום (חמישי), הוא יובא בפני בימ"ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

רכב גנוב עם צ'קלקה כחולה: העבריין בן כהן התחזה לבלש משטרתי

הסיפור הזה הוא לא חלק מסרט בדיוני אלא אירוע חי מאמש סמוך למבשרת ציון, עת הבחין צוות שיטור עירוני מתחנת הראל של מחוז ירושלים ברכב החולף על פניו, כשבקדמת הרכב מותקנים ומופעלים באותה העת, אורות מהבהבים בצבע כחול-אדום המדמים רכב ביטחון. צוות השיטור נסע אחר הרכב שעורר את חשדם וסימן לנהגו לעצור בצד הדרך. בבירור ראשוני עלה כי אורות חירום אלו מותקנים ברכב שלא כחוק. וברכב נהג תושב ירושלים (21) שכלל לא הוציא רישיון נהיגה מימיו.

כאן בעצם החלה הדרמה האמיתית שכן לפי המשטרה, בעת תחקור הנהג מחוץ לרכב, הבחין צוות השיטור באקדח "גלוק" הנמצא על גופו של הנהג החשוד סמוך למותן ימין, ובתוכו נמצאת מחסנית ובה תחמושת של כדורי 9 מ"מ. במהלך תשאולו במקום, מסר החשוד כי מדובר באקדח "איירסופט", ולעניין המחסנית הסביר כי התכוון לעשות רושם על מקורביו. החשוד שנעצר, הועבר לחקירה בתחנת הראל בחשד לעבירות של התחזות כעובד ציבור, נהיגה ללא רישיון, החזקת נשק, חלקיו או תחמושת שלא על פי דין ועבירות נוספות.