אחרי 11 ימים במעצר , הגיעו המשטרה ופרקליטו של משפיען הרשת אלעד לוי, עו"ד שי שורר, להסכמה לפיו החשוד בפגיעה מינית במספר לא מבוטל של קטינות ונשים, ישהה במעצר בית מלא והדוק למשך 11 ימים נוספים ועד ל – 29 באפריל, כאשר במהלך התקופה תותר לו יציאה מוסדרת לשעות אוורור כדי לבלות עם ילדיו במהלך הפסח.

בין לחץ אוונגליסטי לאיומים של הדחה: גורלו של הסיוע האמריקאי לישראל נמצא בסכנה
אי תגובה תחליש את ההרתעה? יצחק שמיר הוכיח כי ההפך הוא הנכון | יוסי אחימאיר

שופטת בית משפט השלום בתל אביב רווית פלג בר דיין, אימצה את ההסכמה אליה הגיעו הצדדים וכן קבעה כי לוי, לא יוכל ליצור קשר עם המעורבות או עם עדים בפרשה וכן לא יוכל לצאת מתחומי עיר מגוריו מעלה אדומים בכל מהלך התקופה ולמשך 30 ימים. עוד נדרש לוי, לחתום על ערבות אישית וכן ערבות צד ג' כדי הבטיח את התייצבותו לחקירה ככל שיידרש. 

לוי, נזכיר, משפיען רשת בן 35 חשוד שבמהלך השנים ביצע עבירות מין בנשים ובצעירות חלקן קטינות אחרי שהשקה אותן באלכוהול הוביל אותן לבית מלון או לרכבו ושם פגע בהן לכאורה מינית, כך לטענתן.

אי אפשר להתעלם מהדיון הקודם במהלכו נזף השופט בנימין הירשל דורון בנציג המשטרה והטיח בו כי היחידה החוקרת מתעלמת מהקושי הראייתי בתיק האמור, ובסיומו של דיון נעתר חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של לוי בחמישה ימים זאת אחרי שנציג המשטרה ציין כי לוי עומת עם שלוש קורבנות ומאז מעצרו הוגשו נגדו תלונות נוספות. 

השופט דורון ציין באותו דיון.  "מדובר בחקירה מורכבת כאשר דומה שהסוגייה המרכזית שעומדת על הפרק היא סוגיית ההסכמה". לדבריו, "אומר בכנות שהתלבטתי אם אין בנסיבות מקרה זה מקום לבחון חלופת מעצר".

זה הספיק ליחידה החוקרת כדי להבין שהארכת מעצר נוספת תהיה קשה להשגה ולכן מן הראוי להגיע לסיכום עם בא כוחו עו"ד שורר שמבחינתו סבור שמדובר בתיק חלש ראייתית התלוי על בלימה

אתמול כאמור הגיעו הצדדים להסכמה על שחרורו לחלופת מעצר כשעורך דינו לוי עו"ד שורר אמר בתום הדיון. "כפי שאמרנו ביום הראשון, התיק הזה הוא תיק חלש שבעיקרו בנוי על בלימה. השחרור היה צפוי וראוי, ואכן, היום אלעד לוי שוחרר לביתו ויעשה את החג בחיק משפחתו. אני חושב שזה האיזון הראוי לתיק הזה״.