הבוקר (רביעי) פשטו שוטרים על מתחם המגורים של החשודים ועל צ'יינג' שפעל במחתרת. במהלך הפעילות נתפסו רכבים, טרקטורונים, זהב, סוסים וכסף מזומן בסכום של עשרות אלפי שקלים ובמשטרה מתכוונים לפעול לצרכי חילוט של הרכוש והמזומנים שנתפסו. החשודים, אב ובניו מפזורת נאות חובב, כאמור נעצרו והם הובאו לחקירה לחקירה במשרדי היחידה, בסיומה הובאו לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרם.

לאחר שהורשע: זה גזר דינו של ראש הסגל לשעבר של נתניהו
היועמ"שית למשרד רה"מ: "נתניהו לא שוחח איתי על מתנות מחבר כלשהו עד 2018"

הזהב שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)
הזהב שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

מדובר ב"צ'יינג' חובק עולם", שהפעילו בני משפחה מהפזורה ברמת חובב שבדרום, שלפי החשד סייע להם לביצוע עבירות של הלבנת הון, העלמת הכנסות ועבירות נלוות בהיקפים הנאמדים במאות מיליוני שקלים - כך עולה בתום חקירה סמויה שניהלה היחידה לאכיפה כלכלית (אכ"ל) בלהב 433 במשטרה. החקירה הובילה למעצרם של אב ובניו ובני משפחה נוספים כחשודים בשורה של עבירות כלכליות חמורות.

הכסף שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)
הכסף שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

מהחקירה עולה כי בני המשפחה ניהלו במשך תקופה ארוכה באופן לא חוקי צ'יינג' מחתרתי ובאמצעותו הלבינו הון בהיקף הנאמד במאות מיליוני שקלים. הלוחמים שהשתתפו במבצע היו בלשי אכ"ל דרום בלהב 433, ביחד עם שוטרי מרחב הנגב במחוז הדרומי, החטיבה לבט"פ במג"ב, יחידת יהלום ברשות המיסים ויחידת החילוץ באפוטרופוס הכללי.

חקירת החשודים נמשכת.

הפעילות המבצעית (צילום: דוברות המשטרה)
הפעילות המבצעית (צילום: דוברות המשטרה)