החתן ממשיך להסתבך: הצעיר שנישא ב"חתונת השנאה" הואשם היום (שלישי) בבית משפט השלום בירושלים, יחד עם שלושה צעירים נוספים, בהתעללות בכלב באירוע שהתרחש לפני שלוש שנים במאחז מגרון שבמטה בנימין, בעת שהיה קטין. ההתעללות לכאורה כללה ליפוף שרשרת ברזל סביב צווארו של הכלב וזריקה של אבן גדולה לעברו.



על פי כתב האישום שהוגש באמצעות מחלקת התביעות במשטרת מחוז ש"י, ב-24 ביולי 2012, הגיעו הארבעה למאחז, יחד עם כלב בצבע חום. הם נטלו שרשרת ברזל, שאת צדה האחד קשרו לצווארו של הכלב ואת צדה האחר ליפפו מסביב לענף עץ, כאשר הם אוחזים בקצה שרשרת הברזל. לאחר מכן מתחו את השרשרת עד לתליית הכלב.



הארבעה עודדו זה את זה, בקריאות כגון "יאללה רבותי, אפשר להתחיל", בוא כבר נעשה את זה ו"נו, נו". אחד מהם תיעד במצלמה את המתרחש. בשלב מסוים החל אחד מהם למשוך את השרשרת, כך שהכלב התרומם ונותר על שתי רגליו, כשצווארו נמתח כלפי מעלה. "יותר גבוה, יותר גבוה", קראו האחרים.


"הוא מת עוד שנייה", אמר אחד מהנאשמים, לקול צחוקם של האחרים. "הכלב נראה מתפתל כשראשו מתוח לכיוון השרשרת והוא עומד על רגליו האחוריות", נכתב בכתב האישום. "מיד ובסמוך השליכו הנאשמים אבן גדולה, שפגעה בראשו של הכלב עד שראשו נשמט הצידה". בניסיון השני של זריקת אבן לכיוון הכלב, הוא הצליח להשתחרר ונס על נפשו, כשאחד הנאשמים דולק אחריו.



הארבעה, ששלושה מהם היו קטינים בשעת המעשה, מואשמים בעבירות של התעללות בבעל חיים ובהריגה או היזק לבעל חיים.